Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rabindra kumar Sahoo

Abstract Inspirational

4  

Rabindra kumar Sahoo

Abstract Inspirational

ପୁଞ୍ଜିବାଦର ପନ୍ଝା ତଳେ

ପୁଞ୍ଜିବାଦର ପନ୍ଝା ତଳେ

1 min
278



   ପୁଞ୍ଜିବାଦ ର ପନ୍ଝା ତଳେ

    ଛଟପଟ ଏବେ ସାମ୍ୟବାଦ 

   ନାହିଁ ଅସ୍ତିତ୍ବ ମିତ୍ରତା ର

     ପଙ୍ଗୁ ପ୍ରାୟ ମାନବ ବାଦ।


    ମୁଁ ନୁହେଁ କି ତୁମେ ନୁହଁ

    ସାମ୍ୟବାଦୀ ଏବେ ବନ୍ଦୀ ପ୍ରାୟ

   ସତ୍ୟ ମିଥ୍ୟା ର ବିଭୀଷିକା ମଧ୍ୟେ

    ମାର୍କସ ଏଞ୍ଜଏଲ୍ସ ଙ୍କ ଆଦର୍ଶ ପ୍ରାୟ।


   ଗଣତନ୍ତ୍ର ନାମେ

   ପୁଞ୍ଜିବାଦ ଏବେ ଚରମ ସୀମାରେ

    ଯୁଦ୍ଧ ହିଂସା ଦ୍ଵେଷ ଈର୍ଷା କବଳେ

   ପ୍ରତିଯୋଗିତା ର ନାହିଁ ତ ସୀମାରେ

    ପୁଞ୍ଜିପତି ଏବେ ପୁଞ୍ଜି ର ଗଦିରେ

   ସର୍ବହରା ଏବେ ନ ପାରେ କାନ୍ଦିରେ

   କରନ୍ତି କାୟା ବିସ୍ତାର

   ସାମନ୍ତବାଦ ସାମ୍ରାଜ୍ୟବାଦ

    ସମ୍ଭ୍ରାନ୍ତ ବାଦ

   ଦରିଦ୍ର ଶୋଷିତ ଆଜି କ୍ରନ୍ଦନ କରନ୍ତି

    ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ହୋଇ ବିକଳେ

   ଜୀବନ ଜୀବିକା ପାଇଁ ଯୁଝନ୍ତି ଶୋଷିତ

   ଶାସକ ଶୋଷକ ଶ୍ରେଣୀ ଙ୍କ ଚାପରେ

    ପୁଞ୍ଜିବାଦ ର ପନ୍ଝା ତଳେ

   ଛଟପଟ ଏବେ ସାମ୍ୟବାଦ

   ନାହିଁ ଅସ୍ତିତ୍ବ ମିତ୍ରତା ର

   ପଙ୍ଗୁ ପ୍ରାୟ ମାନବ ବାଦ ।


   ଗାନ୍ଧୀବାଦ ଆଜି କବର୍ ତଳେ

   ମାନବ ବାଦ ଆଜି ରସା ତଳେ

  ମାର୍କସ ବାଦ ଲେନିନ୍ ବାଦ

  ଭୁଲୁଣ୍ଠିତ ଆଜି ସର୍ବହରା ଶ୍ରେଣୀ

   ମାଟି ମାଆ ପାଇଁ ଶ୍ରମିକ କୃଷକ

    ତା'ର ପ୍ରାଣ ତ୍ୟାଗ କରେ

   ପୁଞ୍ଜିବାଦ ର ପନ୍ଝା ତଳେ

   ଛଟପଟ ଏବେ ସାମ୍ୟବାଦ

   ନାହିଁ ଅସ୍ତିତ୍ବ ମିତ୍ରତା ର

   ପଙ୍ଗୁ ପ୍ରାୟ ମାନବ ବାଦ।


   ଧର୍ମ ନାମେ କର୍ମ ହୋଇଛି ପଙ୍ଗୁ

    ବିଜ୍ଞାନ କୁ ଏବେ ଅଜ୍ଞାନ କରି

   ଏ ମଣିଷ ଜାତି ଖାଉଅଛି ଅବା ହେଙ୍ଗୁ

   ମୁଁ ମୁଁ ରେ ବଞ୍ଚୁଛି ମଣିଷ

   ମଣିଷ ପଣିଆ କୁ କରିଅଛି ଶେଷ

   ଗାଁ ଓ ସହରେ ସବୁଠି ରଚୁଛି ଭେଦ

   ଶ୍ରେଣୀ ସଂଘର୍ଷ ଏବେ ଚରମ ସୀମାରେ

    ଥିବା ନ ଥିବା ମଧ୍ୟେ ଦିନୁଁ ଦିନ ବଢେ

     ନାହିଁ ନ ଥିବା ପ୍ରଭେଦ

   ପୁଞ୍ଜିବାଦ ର ପନ୍ଝା ତଳେ

   ଛଟପଟ ଏବେ ସାମ୍ୟବାଦ

   ସାମ୍ୟବାଦୀ ସମାଜବାଦୀ ଙ୍କ ମଧ୍ୟେ

   ଦିନୁଁ ଦିନ ବଢେ ଦ୍ଵନ୍ଦ୍ଵ

   ନାହିଁ ଅସ୍ତିତ୍ବ ମିତ୍ରତା ର

   ପଙ୍ଗୁ ପ୍ରାୟ ମାନବ ବାଦ ।


   ପରିବାର ଏବେ ଛାରଖାର

   ବିଶ୍ଵ ସମାଜ ନାରଖାର

    ଅଣୁ ଅସ୍ତ୍ର ପ୍ରୟୋଗ ପାଇଁ

   ସବୁ ରାଷ୍ଟ୍ର ଏବେ ତତ୍ପର 

   ଶାନ୍ତି ବଦଳେ ଯୁଦ୍ଧ ଚାହାଁନ୍ତି

    ଏ ପୁଞ୍ଜିବାଦୀ ସାମ୍ରାଜ୍ୟବାଦୀ ଦଳ

   ଖଣି ଖାଦାନ ସବୁ ଧ୍ଵଂସ କରି

    ସ୍ଥାପନ କରିବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି କୁରୁବଳ

    ରାବଣ ଦୁର୍ଯ୍ୟୋଧନ ର ମୁଖାପିନ୍ଧା

      ଶାସକ ଶୋଷକ ସାଜି

    ଖତମ୍ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି

    ଏ ପୁଞ୍ଜିପତି ଏ ଉଦ୍ୟୋଗଗପତି

     ସେଥିପାଇଁ ଆଜି ସମଗ୍ର ବିଶ୍ଵେ 

    ସାମ୍ୟବାଦ ସମାଜବାଦ

   ପୁଞ୍ଜିବାଦ ର ପନ୍ଝା ତଳେ

   ଛଟପଟ ଏବେ ସାମ୍ୟବାଦ

   ନାହିଁ ଅସ୍ତିତ୍ବ ମିତ୍ରତା ର

   ପଙ୍ଗୁ ପ୍ରାୟ ମାନବ ବାଦ ।।

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract