Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Golak Bihari Sahoo

Abstract Others

4  

Golak Bihari Sahoo

Abstract Others

ହେ ଦେବୀ

ହେ ଦେବୀ

2 mins
261


                 

ହେ ଦେବୀ ମା ଦୁର୍ଗା ଦେବୀ

          ମହାଦେବୀ ଆଦିଶକ୍ତି,

 ମହିଷାସୁର ମର୍ଦ୍ଦିନୀ

          ଜଗଦମ୍ବା, ଭଗବତୀ   ।

କେବେ ତୁହି ସୌମ୍ୟ ଶାନ୍ତ 

          ମାତା ତୃପ୍ତିର ଅମୃତ, 

ଅଭୟ ଆଶୀଷ ଦାତ୍ରୀ 

          ଜଗତ କଲ୍ୟାଣେ ସ୍ଥିତ   ।

ଦୁଷ୍କର୍ମ ପାପ ବିନାଶେ

          କୋପେ ହେଉଥାଉ ଉଭା,

ତୋ ଅମାପ ଶକ୍ତି ଆଗେ 

          ଭୁଲୁଣ୍ଠିତ ଦେବ ଦେବା   ।

ଦଶଭୂଜାରେ ଧାରଣ 

          ଶଙ୍ଖ ଚକ୍ର ତୀରଧନୁ, 

ତ୍ରିଶୂଳ ଓ ଗଦା ଖଣ୍ଡା

          ପଦ୍ମେ ବିଭୁଷିତ ତନୁ   ।

ତୁହି ମାତା ଯୋଗମାୟା

          ମୋହିନୀ ତୁ ମାୟାବିନୀ, 

କେ କରିଛି ତୋର ସୃଷ୍ଟି

          ଅଗୋଚର ତୋ କାହାଣୀ  ।

ତୁହି ମାତା ମହାକାଳୀ 

        ସାଧ୍ଵୀ, ପିନାକ ଧାରିଣୀ,

ଚିତ୍ତରୂପା, ଦୁର୍ଗାମାତା

         ସତ୍ୟାନନ୍ଦ, ସ୍ଵରୁପିଣୀ  ।

ତ୍ରିନେତ୍ରା, ଶୂଳଧାରିଣୀ

         ଦକ୍ଷକନ୍ୟା, ଭବପ୍ରୀତା,

ସର୍ବମନ୍ତ୍ରମୟୀ, ଆଦ୍ୟା 

        ମହାତପା, ଦେବମାତା   ।

ଆଦିମାତା, ଭବାନୀ ତୁ

        ସୃଷ୍ଟିର ମୂଳରେ ତୁହି,

ଏ ଅଧମ ଅସମର୍ଥ 

        ତୋହର ବର୍ଣ୍ଣନା ପାଇଁ  ।

ଶକ୍ତି ରୂପେ କରେ ପୂଜା

        ମାତା ରୂପେ ଶ୍ରଦ୍ଧା ବହି, 

ଏ ଅଧମ ସନ୍ତାନକୁ 

         ପୂଜାବିଧି ଜଣା ନାହିଁ  ।

ବରଷକୁ ଥରେ ମାତା 

        ବିଜୟାଦଶମୀ ଦିନେ, 

ଏ ଭାରତ ଭୂମିପରେ 

        ଆସୁଛୁ ସିଂହ ବାହାନେ  ।

ନବରାତ୍ରୀ ପୂଜାତ୍ସବେ

        ପୁଲକିତ ସଭି ପ୍ରାଣ, 

ତୋ ଆଗମନେ ଧରିତ୍ରୀ

        ଫେରିପାଏ ଯଉବନ   ।

ଶସ୍ୟ ଶ୍ୟାମଳାରେ ଭରି 

        ଗାଉଥାଏ ତୋର ଗୀତି, 

ତୋ ମଣ୍ଡପେ ଘୁରିବୁଲେ 

           ବାଳବୃଦ୍ଧ ଦିନ ରାତି   ।

ଦୁଃଖକୁ ପାଶୋରି ତୋର

           ପୂଜାରେ ସମର୍ପି ଦିଏ,

ଢୋଲ ବାଦ୍ୟ ଶବ୍ଦେ ତୋର

           ନାଚି ନାଚି ସ୍ତୁତି ଗାଏ  ।

ଅସୀମ ଶକ୍ତି ସଂଚାରେ 

           ତୋର ଆଶୀର୍ବାଦ ପାଇ, 

ଜୀବନ ରଥକୁ ଟାଣେ

          ଜୀବନ ଯନ୍ତ୍ରଣା ସହି   ।

ଦୁଷ୍ଟର ବିନାଶ କରି 

           ଶାନ୍ତି ଓ ଧର୍ମ ସ୍ଥାପନା, 

କରୁଥାଅ ଦୁର୍ଗାଦେବୀ

            ଆମ୍ଭର ଏହି ପ୍ରାର୍ଥନା   ।

         


         

    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract