ସୁନୀଳ ଅାକାଶର ସୂର୍ଯ୍ୟକିରଣରେଧରାପୃଷ୍ଠକୁ କରେ ପୁଲକିତସତେ ଲାଗେ ଆସିଛି କି ଶୁଭେଚ୍ଛାର ସମାହାର... ସୁନୀଳ ଅାକାଶର ସୂର୍ଯ୍ୟକିରଣରେଧରାପୃଷ୍ଠକୁ କରେ ପୁଲକିତସତେ ଲାଗେ ଆସିଛି କି ଶୁଭେଚ୍ଛାର ସମାହା...
କିଏ କହେ ଜହ୍ନମାମୁଁ କିଏ କହେ ଶଶି ଆକାଶ ଟା ଦିଶେ ଶୋଭା ଚାନ୍ଦ ସାଥେ ତରାଫୁଲ ଆକାଶ ସାରା ସଜାଇଛି ସ କିଏ କହେ ଜହ୍ନମାମୁଁ କିଏ କହେ ଶଶି ଆକାଶ ଟା ଦିଶେ ଶୋଭା ଚାନ୍ଦ ସାଥେ ତରାଫୁଲ ଆକାଶ ସାର...
ସ୍ମୃତି ସଂଳାପ ସ୍ମୃତି ସଂଳାପ
ଶୁଭ୍ର ବର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଯାଏ ଯେତେ ଢାଙ୍କିଲେ ବି କଳା ବାଦଲ ହୋଇବନି କେବେ କଳା, ଅଳପ ସମୟେ ଅମା ଅନ୍ଧକାର ଶୁଭ୍ର ବର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଯାଏ ଯେତେ ଢାଙ୍କିଲେ ବି କଳା ବାଦଲ ହୋଇବନି କେବେ କଳା, ଅଳପ ସମୟେ...
ଶ୍ରାବଣ ଚାଲି ଆସିଛି ତା ସାଥେ ତୁମେ ମାତିଚ ହାତ ରେ ହାତ ଛନ୍ଦି ଅବିକଳେ ତୁମ ପଥ ଚାହିଁଛି ମୁଁ ଝୁର ଶ୍ରାବଣ ଚାଲି ଆସିଛି ତା ସାଥେ ତୁମେ ମାତିଚ ହାତ ରେ ହାତ ଛନ୍ଦି ଅବିକଳେ ତୁମ ପଥ ଚାହ...
ତୁମ ବିନା ଆଜି ଏକା ମୁଁ ଏକା ମୋ ଦୁନିଆ ତଥାବି କରୁଛି ପ୍ରେମରେ ବିଶ୍ୱାସ ଆଉ ଜୀବନରେ କେବଳ ସଙ୍ଘ ତୁମ ବିନା ଆଜି ଏକା ମୁଁ ଏକା ମୋ ଦୁନିଆ ତଥାବି କରୁଛି ପ୍ରେମରେ ବିଶ୍ୱାସ ଆଉ ...