Purnima Prusty

Classics Inspirational Others

4.6  

Purnima Prusty

Classics Inspirational Others

ଗୁରୁ

ଗୁରୁ

1 min
278


ଆଶା,ବିଶ୍ୱାସ ଗନ୍ତାଘର

ସ୍ନେହ, ଶରଧାର ସାଗର

ସାହସ ତୁମେ ଯେ ଅଜ୍ଞର

ସ୍ୱାଭିମାନ ପୁଣି ବିଜ୍ଞର ।


ଦୁଷ୍ଟ ପାଇଁ ତୁମେ ଈଶ୍ୱର

ଧାରା ସଞ୍ଜିବନୀ ଶିଷ୍ଟର

ସ୍ୱର୍ଗୀୟ ଭାବର ଆଧାର

ରାହା କଣ୍ଟକିତ ପଥର ।


ମଙ୍ଗଳ କରତା ଭାଗ୍ୟର

ପୁଣ୍ୟ ଫଳ ଟିଏ ଯଜ୍ଞର

ସଚ୍ଚା ଚରିତ୍ରର ସ୍ଵାକ୍ଷର

ଉଦାର ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ ଶିକ୍ଷାର ।


ସୁଦ୍ଧ ଭାଷା ତୁମେ ମୁକର

ସାହାବାଡ଼ି ଟିଏ ପଙ୍ଗୁର

ସ୍ୱଚ୍ଛ ପ୍ରଦୀପଟେ ଜ୍ଞାନର

ପ୍ରଣାମ ଘେନ ମୋ ହୃଦର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics