Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyadarsini Das.

Abstract Classics

4  

Priyadarsini Das.

Abstract Classics

ଅନାବିଳ ସ୍ନେହ

ଅନାବିଳ ସ୍ନେହ

1 min
214



ପତ୍ରଟିଏ ନୂଆ ଜନ୍ମ ନିଏ ,

ହାଲ୍କା ସବୁଜ ରେ ଭରିଯାଏ 

ତା କୁନି ଶରୀର ....


ନବାଗତର ସ୍ବାଗତ ରେ 

ଆଖ ପାଖ ରେ 

ବେଶ୍ ସୁନ୍ଦର ବାସ୍ନା ସବୁ ଖେଳିଯାଏ .....।


ହେଲେ ସେ ନବାଗତ ର ଇଚ୍ଛା ଥାଏ 

ତା ଆଖ ପାଖ ର 

ଆଉ ସବୁ ଗାଢ଼ ରଙ୍ଗ ପତ୍ର ଟେ ପରି ପାଲଟିବାକୁ ......।


ନୂତନ ସିଡିଟେ 

ଚଢି ବାକୁ ଯାଇ 

କେତେେଳେ ସେ ତା ବାଳୁତ ର ଚପଳ ତା କୁ ଭୁଲିଯାଏ ......।


ସମୟର ପରିପକ୍ୱତା ରେ 

ନିମିଷେ କେତେବେଳେ ଯେ 

ସେ ଗାଢ଼ ରଙ୍ଗ ର ଜୀବନ ଟା 

ହାତ ରୁ ଖସି ଯାଏ 

ତା ବି ସେ ଜାଣି ପାରେନା ......।


ହାତ ପାହାନ୍ତ ରେ ଥାଏ 

ମୁଠାଏ ଅଭିଜ୍ଞତା ଜୀବନ ର .....।


ଆଉ ଆଖି ଆଗରେ ଥାଏ ,

ଜୀବନ ର ଶେଷ ପାହାଚ ର କିଛି 

ହାତ ଗଣତି ପାହାଚ ......।


କେଜାଣି କାହିଁକି 

ସବୁ ଅବସ୍ଥା ଠୁ ବେଶ୍ ନିଆରା ଲାଗେ 

ଏଇ କିଛି ଅନୁଭୂତି .....।


ଏ ନୂତନ ଅବସ୍ଥା ରେ 

ହୃଦୟ କୁ ଘେରିଯାଏ 

କିଛି ଅନାବିଳ ସ୍ନେହ ......।


ଯେଉଁ ସ୍ନେହ ରେ ନ ଥାଏ 

ସ୍ବାର୍ଥ ର ପରିଭାଷା ...,

ବାସ୍ ଥାଏ କିଛି 

ତ୍ୟାଗ , ସମ୍ମାନ ଆଉ ନିଜର କରିବାର ଭାବନା .....।


ସେଇ ଟିକକ ସ୍ନେହ ଭାରି ପଡ଼ିଯାଏ 

ଜୀବନ ତମାମ୍ ର ସ୍ନେହ ପାଖେ ....।


ସବୁଜିମା ହରେଇ ,

ନାନା ରେଚିତ ବସ୍ତୁ ରେ

ରଙ୍ଗ ସିନା ବଦଳି ଯାଏ ,

କିନ୍ତୁ ପରିପକ୍ଵ ହୋଇ ଉଠେ 

ମନ ର ଭାବନା ......।


ଥର ଥର ସମୟ ରେ 

ଧରିଥିବା ଶାଖା ହିଁ 

ସତ ରେ ପାଲଟିଥାଏ 

ଅନ୍ତିମ ସମୟ ର ଚିର ସାଥି ,

ଦେଇଯାଇ ଥାଏ ଅନାବିଳ ସ୍ନେହ ..... .....।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract