Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Panda

Classics Others

4.5  

Pranati Panda

Classics Others

ବିଦାୟୀ ବସନ୍ତ

ବିଦାୟୀ ବସନ୍ତ

1 min
194



ପ୍ରତିବର୍ଷ ଆସୁଥିବି ଏବେ ତ' ଯାଉଛି

ନିଦାଘ ବୈଶାଖ ଯେଣୁ ପ୍ରବେଶ ହୋଇଛି ।


ସବୁ ବର୍ଷ ପରି ନାହିଁ ମନରେ ସରାଗ 

ଏଥର ମୋ ଆଗମନେ ଅକାଳ ବିୟୋଗ ।


ସମସ୍ତେ ମୋହର ସାଥୀ ଆତ୍ମ ପରିଜନ 

ମନୁଷ୍ୟଠୁଁ ନେଇ ଯେତେ ପଶୁ ପକ୍ଷୀ ଗଣ ।


ମନେଭରି ଅସୁମାରୀ ଆଶା ଓ ଆକାଂକ୍ଷା 

ମୋର ଆଗମନ ପାଇଁ କରନ୍ତି ପ୍ରତୀକ୍ଷା ।


ଭରିଉଠେ ବନ ପକ୍ଷୀ କାକଳି ଗୁଞ୍ଜନେ 

ଏ' ସୃଷ୍ଟିକୁ ସଜାଏ ମୁଁ ବିବିଧ ସୁମନେ ।


ସଭିଙ୍କୁ ଆଦର କରି କରେ ମୁଁ ନିଜର 

ଭେଦ, ଭାବ ରଖେ ନାହିଁ ମୋ ମନ ଭିତର ।


ବିବିଧ ରଙ୍ଗରେ କରେ ଧରା ରଙ୍ଗାୟିତ

ଭରି ନବ ଶିହରଣ କରି ଅଙ୍ଗିକୃତ ।


ସଜାଇ ଦିଏ ଧରଣୀ କରି ସୁଶୋଭିତ

ଭରିଦିଏ ପୁଷ୍ପ ବୃକ୍ଷେ ନବ ପଲ୍ଲବିତ ।


ଚଳ, ଚଞ୍ଚଳ ମୁଖର ହୁଅଇ ମାନବ 

ଆଜି କିନ୍ତୁ ଏ' ପୃଥିବୀ ନିଷ୍ପ୍ରଭ , ନୀରବ।


ମହାମାରୀ ଘୋଟିଅଛି ସାରା ସଂସାରକୁ

ଉପୋଭୋଗ ନାହିଁ ଆଜି ବସନ୍ତ ଋତୁକୁ।


ବିଦାୟ ଦିଆଗୋ ସାଥି ଏହି ବର୍ଷ ପାଇଁ

ଭଗ୍ନ ହୃଦୟରେ ଆଜି ଫେରୁଅଛି ମୁହିଁ ।


ଯୁଗ, ଯୁଗାନ୍ତରୁ ମୁହିଁ ଆସୁଛି ଆସିବି 

ଉପଯୁକ୍ତ ମୋ ସମୟେ ନିଶ୍ଚୟେ ଫେରିବି ।


ବିଦାୟୀ ବସନ୍ତ ଋତୁ ବିଦାୟ ମାଗୁଛି

ଏ' ବର୍ଷର ଦୁଃଖ ସାଥେ ନେଇ ଯାଉଅଛି।


ଦିଅଗୋ ମେଲାଣି ବନ୍ଧୁ ହେଲାଣି ସମୟ 

ହେ' ଈଶ୍ୱର ଏ' ସୃଷ୍ଟିକୁ ଦିଅ ଗୋ ଅଭୟ ।


ସମୟ ହୋଇଲେ ବନ୍ଧୁ ନିଶ୍ଚେ ମୁଁ ଫେରିବି

ଆଗାମୀ ବର୍ଷରେ ଆଶା ଧରା ହସେଇବି ।


ଭରିଦେଵି ପରସରେ ନବ ଉନ୍ମାଦନା 

ବିଦାୟୀ ବସନ୍ତ ମୁଁ ଯେ କରଇ କାମନା ।

     


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics