Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyadarsini Das.PriYa❤️

Abstract

3  

Priyadarsini Das.PriYa❤️

Abstract

ଗୋଧୂଳି ....୨

ଗୋଧୂଳି ....୨

2 mins
12.1K



ସମସ୍ତଙ୍କର ଫେରିବା ବେଳେ 

ଏ ସମାଜର "ମୁଁ " ଭାବ କିନ୍ତୁ ଆଗେଇ ଚାଲିଛି ।


ଆଗେଇ ଚାଲିଛି ସେ ଆହୁରି ଆଗକୁ 

ମିଛ ଅହମିକା ତରଣୀରେ ସେ ଧାବମାନ ,

ମିଛ ଗରବକୁ କରିଛି କାତ ,

ଆଗେଇ ଚାଲିଛି ।


ତା ' ର ବିବେକ ଯେତେ ବି ପଛରୁ 

ଡାକିଲେ ତାକୁ ଶୁଭୁନି ।

ଶୁଭୁନି ତାକୁ ସତ୍ୟ ର ପରିଭାଷା ।


ଭୁଲି ଯାଇଛି ସେ ତାର ଆଦ୍ୟକୁ ,

ଭୁଲି ଯାଇଛି ଅତୀତର ସ୍ଥିତିକୁ ।

କିଛି ଦିନର ଚାକଚକ୍ ରେ ସେ 

ନିଜକୁ ଠିଆ କରେଇଛି ବରଫର ପାହାଡ ଉପରେ ।


ସେ ବୁଝୁନି ଟିକିଏ ସତ୍ୟ ର ତାପ ରେ

ତରଳିଯିବ ସେ ବରଫ ପାହାଡ ।

ନିମିଷକେ ହୋଇଯିବ ଧରାଶାୟୀ ।


ବୋଧହୁଏ ବୁଝିବାର ସାମର୍ଥ ଆଉ ନାହିଁ ।

ଆଉ ନାହିଁ ତା ପାଖେ ପରିସ୍ଥିତି କୁ 

ସମୟକୁ ,ବିଶ୍ଳେଷଣ କରିବାର ଶକ୍ତି ।


ସେ ତ ଆଗେଇ ଚାଲିଛି ଅହଂଭାବର ନାବରେ ।


ଜାଣିନି ଅକାତ ପାଣିରେ କେଉଁଠି ସେ ହଜି ଯାଇପାରେ ,

ସଲିଳ ସମାଧି ପାଇପାରେ 

ତା ' ର ଏ ମିଛ ଦୁନିଆର ବାଲିଘର ।


କିଏ ବା ବୁଝାଇବ ତାକୁ......

ଚେଇଁଛି ତ ସିଏ ,ତାକୁ ଉଠାଇବ ବା କିଏ ......

ନିଜର ବିବେକ କୁ ସେ ପାଦ ରେ 

ଆଢେଇ ଦେଇ ବଢିଚାଲିଛି ।


ସେ ଜାଣିନି ଏ ପଥ କେଉଁ ମୋଡ ରେ ତାକୁ ହଜାଇଦେବ ମିଛ ଭଉଁରୀ ରେ 

ତଥାପି ସେ ଆଗେଇ ଚାଲିଛି ଅହଂଭାବନାରେ ।


ତା ଜୀବନର ପଛ ପୃଷ୍ଠାର 

ସଚ୍ଚୋଟତାର ଉକ୍ତି କୁ ସେ ଡଙ୍ଗା 

ବନେଇ ଭସେଇ ଦେଇଛି 

ତା ସ୍ବାର୍ଥ ର ନଦୀରେ ।


କୋଳ ରେ ହାତ ଠାରି ଡାକୁଛି 

ତା ଅନ୍ତର୍ଆତ୍ମା ...........

ଆ ଚାଲି ଆ ଫେରି ........

ହେଲେ ତାକୁ ଶୁଭୁନି ।

ଶୁଭିବ ବା କେମିତି..........?

ତା କାନରେ ତ ଗୁଞ୍ଜରଣ ହେଉଛି 

 କେବଳ "ମୁଁ ' , "ମୁଁ " , "ମୁଁ " ,


ସେ ଜାଣି ପାରୁନି ଏ ଗରବ ର 

ସତ୍ୟାସତ୍ୟକୁ........ 

ସେ ଜାଣିନି ହୁଏତ ଅତି ଗର୍ବେ 

ପାଉଁଶ ରେ ପାଲଟିଥିଲା ଲଙ୍କା ।


ତା ଆଖି ଆଗରେ କେବଳ ତାସ୍ ର ସୁସଜ୍ଜିତ ଘର , 

ହେଲେ ତା କାନ ଶୁଣି ପାରୁନି 

ହାଲକ୍ ପବନର ସଂସ୍ପର୍ଶରେ

ସେହି ତାସ୍ ଘର ର ଫଡଫଡ୍ ସହ ଭାଙ୍ଗି ଯିବାର ଶବ୍ଦ ।


ଏ ଗୋଧୂଳି ଘର ମୁହାଁ କରାଉଛି ସଭିଙ୍କୁ ......

କିନ୍ତୁ କେଜାଣି କେବେ ଘର ମୁହାଁ  

କରାଇବ ସେ "ମୁଁ " ର ବଶବର୍ତ୍ତୀ 

ଅତି ଅବୋଧ , ଅମାନିଆ ,ଅବୁଝା ମନକୁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract