Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debjani Sathua

Classics Inspirational Others

3  

Debjani Sathua

Classics Inspirational Others

ଘୋଷଯାତ୍ରାରେ କଳାଠାକୁର

ଘୋଷଯାତ୍ରାରେ କଳାଠାକୁର

1 min
223


ହେ ଭକତବନ୍ଧୁ ,


         ହେ ବନମାଳୀ ,


                ହେ ଜଗତ କରତା ,


ତୁମ ମୋହ ମାୟା ସଂସାରେ ଉବୁଟୁବୁ ,


       ସବୁ ମଣିଷର ଆଜି ଏହାହିଁ ସତ୍ୟତା ।


ଦୂର କର ବଡଦାଣ୍ଡେ ଆସି ଭକ୍ତଜନର ଅଜ୍ଞାନତା ।


 ତୁମେ ହିଁ ସତ୍ୟ ।

ଧନ , ଜନ ପ୍ରତ୍ତିପତ୍ତି ଜଗତେ ମିଥ୍ୟା। 



ନବଯୌବନ ଦର୍ଶନେ କାଲି

              ଧୋଇ ଦେଲ ମନ ଓ ନେତ୍ର ।


ନନ୍ଦିଘୋଷେ ଦେଖି ଚକାଆଖି,

               ଆତ୍ମା ହୋଇଯାଉ ପବିତ୍ର। 


ଡାକି ପାରିଲେ ତ ଭକତ କିନ୍ତୁ

                ବିଦ୍ୟମାନ ତୁମେ  ସର୍ବତ୍ର। 


ଭକତ ପାଇଁ ସତେ କି, ଏ ମହା ରଥଯାତ୍ରା ,


    ଚାହିଁଲେ ଥରେ ତୁମକୁ ବଢେ ଆବିଳତା ମାତ୍ରା। 


ବିକଳ ଦେଖି ନପାରି ନେଇଗଲ ଶ୍ରୀ ଫଳ


                   ଦାସିଆ ବାଉରି ହାତରୁ ,


ରହି ପାରିଲନି ରଥରେ ଶୁଣି ଗୁହାରି 


                 ଭକ୍ତ ସାଲବେଗଙ୍କ ମୁଖରୁ ।


କରିଦେବ ନା' ପାରି ମୋତେ


                 ଏ ମୋହମାୟା ଭବ-ସାଗରୁ ,


ଜାଣେନା ଭଜନ ,ଜାଣେନା ଭକତି 


           ଜାଣିଛି ତୁମ ନାମ ମାତ୍ରେ ଅଛି ଯେ ଶକତି ।


   ପାଇବା ପାଇଁ ସଂସାର ଜଞ୍ଜାଳ ପାପରୁ ମୁକତି ।

ହେ ଦୀନବନ୍ଧୁ, 

ମୋହରେ ବାନ୍ଧି ,

               ଡାକୁଛ ଖଣ୍ତିଆ ହାତକୁ ଟେକି ,


 ମାୟାରେ ହୁଏ ଧନ୍ଦି,

              ନିରାଧାରେ ତୁମକୁ ପାରେନା ଡାକି।


କି ଲୀଳା ରଚିଛ ହେ , ବାସୁଦେବ

              ଜଞ୍ଜାଳ ମୋହ ସରେନା କେବେ ,


ହଜିବି କେମିତି ତୁମରି ଭକତି-

                  ସାଗରେ ମନେ ମୁଁ ଭାବେ ।


ଯୋଡହସ୍ତେ ଡାକୁଛି ଏଇଠି

                  ଲୀଳାମୟ ହେ' ଆଜି ,


ମୁକ୍ତିର ପଥ କିଛି ଦେଖାଅ ମୋତେ

                   ନନ୍ଦିଘୋଷେ ତୁମ ବିରାଜି ।


                 





Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics