Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debjani Sathua

Drama Fantasy Others

3  

Debjani Sathua

Drama Fantasy Others

ଆମ୍ର ଶାଖା

ଆମ୍ର ଶାଖା

1 min
114


ଅହଂ ଆସିନାହିଁ ମନେ ଅଂଶ ବିଶେଷେ ଦେହ ମହାଦୃମ ।


ଲଭିଛି ଆନନ୍ଦ  ସଦା ସମ୍ପାଦି ଅନେକ ସହର୍ଚଯ୍ୟ କର୍ମ ।


ବିସ୍ତାରେ ମୋ ବାହୁ ଛତ୍ରସମ ସବୁଜପତ୍ର ଯେତେ ବହଳ ,


ଶୀତଳ ଗହଳ ଛାୟା ପ୍ରାଣୀ ମାରେ ରୌଦ୍ରେ ତାପିତ ଝାଳ।



ଦେବାଦେବୀ ଅର୍ଚ୍ଚନା ଅର୍ପଣେ, ମୋ ବିଶେଷ ସୌଭାଗ୍ଯ, 


ପ୍ରଭୁ ଆରାଧନା, ଶ୍ରୀ ଗଣେଶ କାଳେ, ସତେ ମୁଁ ଯୋଗ୍ୟ !



ଦ୍ଵାରଦେଶେ ଶୋଭନ ଶୁଭଙ୍କର କଅଁଳ ପତର ତୋରଣ ,


ଖୋଜା ହୁଏ ତେଣୁ ପରବେ ଉଚ୍ଚ ନିଚ୍ଚରେ ନାହିଁ ବାରଣ ।



ଚହଟାଇ ବଉଳ ବାସ, ମନ୍ଦମନ୍ଦ ବହେ ମଳୟ ପବନ , 


ଗାଏ ଆତ୍ମାନନ୍ଦେ କଳକଣ୍ଠ, କୁହୁତାନେ ଗୁଞ୍ଜେ ଆମ୍ରବନ ।




ଗ୍ରୀଷ୍ମ ପ୍ରବାହେ ନତ ମୋ ବାହୁ, ତା ପରେ ଫଳର ଭାର ,


ଜନଶୂନ୍ଯ ରାସ୍ତାଘାଟ ବିଲବାରି, ଉତ୍ତପ୍ତ ସାରା ଦ୍ଵିପ୍ରହର।




ତୋଟା ଛାଇ, ତତଲା ଖରାବେଳ, ଠୁଳ ଯେତକ ଚୋର ,


ଉନ୍ମତ ଚୌର ଦଣ୍ଡେ ଛଟପଟ,ପଡେ ମାଡ ଟେକା ପଥର।




ରଙ୍ଗେଇ ତନରୁ ମନ ଫଗୁଣ ଫଗୁରେ ଝୁମି ଆସେ ଦୋଳ ,


ବିମାନେ ବିଜେ ରାଧାମାଧବ,କଷିଆମ୍ବ ବାସେ ଭୋଗ ଥାଳ ।




ଅସହ୍ୟ କଷ୍ଟ ବାନରସେନା ନାଟ, ଆମ୍ବ ହେଲେ ପାକଳ ,


କାଳବୈଶାଖୀ ଝଡର ବାଆ ଆହୁରି ଉଜାଡେ ମୋ ଡାଳ।



ଜୈଷ୍ଠ ଆସୁଆସୁ ହୁଏ ହାଲୁକା କମେ କାନ୍ଧେ ଫଳଭାର,


ଆସେ ପୁଣି ବାଳିକା କିଶୋରିଙ୍କ ଖେଳ ରଜ ମଉଜର।



କନ୍ୟାଗଣେ ଧରି ଦୋଳି,ତୋଟା ସାରା ଡାକେ କେଁ କଟର ,


ମହକେଇ ସହକାର ତଳ ନାଚେ ଦୋଳି ପିନ୍ଧି ଗଜରାହାର।



ନାଚିକୁଦି ହସି ଖେଳି ଡାଳେ ଆମୋଦେ ଅଭିଭୂତ ସକଳ , 


ସାର୍ଥକ ମୋ ଜୀବନ ମଣେ, ସବୁ ତ ସେଇ କାହ୍ନାର ଖେଳ ।

   






Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama