Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debjani Sathua

Classics

3  

Debjani Sathua

Classics

ଲୀଳାମୟଙ୍କ କୃପା

ଲୀଳାମୟଙ୍କ କୃପା

1 min
108


ମୋ ହାତେ ହେଇଥିବ ପରା କାହାରି କିଛି ତ ଭଲ ,


କରୁଣା ଢାଳି ହେ ଲୀଳାମୟ ତୁମଧାମେ ଡାକିନେଲ ।


ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଦେବୀ କେତେ ଯେ ପ୍ରିୟତମ ତୁମ ହେଜିଗଲି ,


ଲକ୍ଷ୍ମୀ ନାମ୍ନୀ ଭକ୍ତ ସଙ୍ଗେ ନେଲ ,ଦିବ୍ୟଦର୍ଶନେ ହଜିଗଲି ।



ମାଗିନାହିଁ ମାଗିବିନି ଧନ, ମାନ, ସୌଖ୍ୟ ଅଧିକ କେବେ ,


କଷ୍ଟ ଭିତରେ ଶାନ୍ତି ଟିକେ ଜୀବନେ ବୁଣି ପାରିବ ଯେବେ।



ଭାବୁଥିଲି କର୍ଣ୍ଣ ନାହଁ ଯେଣୁ ଶୁଣୁନାହଁ ମୋ ମନ ନିରାଶା ,


ଅପଲକ ନୟନେ ଦେଖୁଥାଅ ସବୁ, ଏଠି ଅଲୋଡା ଭାଷା ।



ଜନମିଲା ଦିନୁ କପାଳେ ମୋ ଯାହା ଲେଖି, ଦେଇଛ ଛାଡି ,


ତା ଠାରୁ ଅଧିକ ହେ ଜଗତନାଥ, ମାଗୁଣି ପାରିବି କି ବାଢି !



ବାଇଶିପାହାଚ ଚଢି ଦର୍ଶନ ସତେ କି ପାଇବି ଭାବି ତ ନଥିଲି,


କି ମାୟା ରଚି ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରେ କୃପା ବରଷିଲ ମହାବାହୁକୁ ମେଲି ।



ନୀଳଚକ୍ରେ ଶ୍ରୀମନ୍ଦିର ଚୂଳେ ପତିତପାବନ କହେ ଉଡିଉଡିକି,


ରଖିଥିଲେ ଭକ୍ତି ,ବିଶ୍ବାସ ଦେବେ ପ୍ରଭୁ ଆଶିଷ ଢାଳିଢାଳିକି।



ଅଧାରୁ ଅଧିକ ଜୀବନକାଳ ତୁମ ଭରସାରେ ଗଲାଣି ତ ସରି ,


ବଳକା ଟିକକ ଜୀବନ ଜଞ୍ଜାଳକୁ ଦବ ନା' କିଛି ସହଜ କରି !



କଷ୍ଟ ଦେଇ ମୋତେ ପରୀକ୍ଷା ଯେତେ କଲେ କରୁଥାଅ ପଛେ,


ତୁମ ଦତ୍ତ ଜୀବନ ସଂଗ୍ରାମେ ଲଢିବାକୁ ଦେଉଥିବ ବଳ ନିଶ୍ଚେ।



ଲଢିଲଢି ସରିଯାଉ ସଂସାର ମଞ୍ଚରେ ମୋ ଭୂମିକାର ଖେଳ ,


ରହିଥାଉ କଣ୍ଠେ ଜଗନ୍ନାଥ ନାମ ବୁଡିବା ଯାକେ ମୋ ବେଳ ।



ନାହିଁ କିଛି ଆଉ ମୋ ଅଭିମାନ, ଅଳି ଗୁହାରି କରିବା ପାଇଁ, 



କିଞ୍ଚିତ ଦରଶନ ଆଶେ ତୁମ ଚକାଆଖି, ରହିଥିବି ସଦା ଚାହିଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics