Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Others Children

4  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Others Children

ଗାଁରେ ଖରାଦିନ

ଗାଁରେ ଖରାଦିନ

1 min
7

ଉଲଗ୍ନ ବାଳକ ସମ ବୁଲୁଅଛି ଖରାଦିନ

ଗାଆଁରେ ତାହାର ନାହିଁ ଆଉ କାମଦାମ

ମିଳୁଅଛି ବଜାରରେ ପାକେଟରେ ଚକିଅଟା 

କିଏ ଅବା ଢିଙ୍କି ପିଟି କୁଟିବ ଗହମ ।


ସହଜ ସୁଲଭେ ମିଳେ ଚୂଡା ଓ ଚାଉଳ

ଲୋଡା ନାହିଁ ଖାଦ୍ଯ ଶସ୍ଯ ଓଳିଆ ବାନ୍ଧିବା

ବତୁରି ରହିଲେ କାଳେ ପୋକ ଲାଗିଯିବ 

ଲୋଡା ନାହିଁ ଖରା ଖୋଇ ତାକୁ ଶୁଖାଇବା ।


କେହି ଆଉ ବିରି ପାରି ସାଇତି ରଖୁନି ବଢି

ଓଉ ଅବା କଞ୍ଚା ଆମ୍ବ କାଟି ଫଡା ଫଡା

ଯଉମୁଦା ମାଠିଆରେ ବାସୁନି ଆମ୍ବୁଲ

ବର୍ଷାଦିନେ ଛତୁ ସଙ୍ଗେ ସୁଆଦ ଯା ରନ୍ଧା ।


ଗାଈର ଗୋବର ଖତ ଘସି ଗୁଣ୍ଡା ପାରି

ଯତନରେ କେହି ଆଉ ରଖୁନି ସାଇତି

ନିଆଁଧୂଆଁ ଚୂଲି ଆଉ ଜଳୁନାହିଁ ଘରେ

ସଭିଏଁ ଜଳାଇ ଗ୍ଯାସ ରନ୍ଧନ କରନ୍ତି ।


ଗାଆଁରେ ବି ଖରାଦିନ ହୁଏ ଅମାନିଆ 

ବଢିଯାଏ ତାପମାନ ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଦାଉ ତାତି

ଶୁଖିଯାଏ କୂଅବାମ୍ଫି ଜଳ ପାଇଁ ହାହାକାର 

ଗାଆଁରେ ବି ଲୋଡାପଡେ କୁଲର ଓ ଏସି ।


ଗାଁରେ ବି ଖରାଦିନେ ଧୂମ ଚାଲେ ବିଶ୍ବକପ

ଟେଷ୍ଟ ମ୍ଯାଚ ଭାରତୀୟ ପ୍ରିମିୟମ ଲିଗ

ନିଛାଟିଆ ଖରାବେଳେ ଘାରଇ କ୍ରିକେଟ ନିଶା

ପିିଲାମାନେ ମସଗୁଲ ପଡା ସାହି ସ୍ତବ୍ଧ ଓ ତାଜୁବ ।

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational