Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ramachandra Bhutia

Abstract Tragedy Classics

4  

Ramachandra Bhutia

Abstract Tragedy Classics

ଏତିକି ମୋହର ଭିକ୍ଷା

ଏତିକି ମୋହର ଭିକ୍ଷା

1 min
210


କେମିତି ଡାକିବି ଜାଣିନି ତୁମକୁ

ତୁମ ଭାବେ ଖାଲି ବନ୍ଧା

ସଖା ମୋର ବୋଲି ଭାବୁଛି ତୁମକୁ

ରାଧା ରାଣୀ ପ୍ରୀତିଛନ୍ଦା ।


ତୁମେ ନିଷ୍କଳଙ୍କ ମୋହର କଳଙ୍କେ

କଳା କି ତୁମର ଅଙ୍ଗ

ସୁଖ ବେଳେ କେବେ ଡାକିନି ବୋଲି ହେ

କରିଛ କି ତୁମେ ରାଗ ।


ତୁମେ ମହୋଦଧି କରୁଣା ବାରିଧି

ମୋ ଜୀବନ ଗତି ମୁକ୍ତି

କେମିତି କେଉଁଠି ପାଇବି ତୁମକୁ

ଖୋଜେ ମୁଁ ତୁମକୁ ନିତି ।


ଖୋଜେ ମୁଁ ମନ୍ଦିରେ ପୁରାଣ ପୋଥିରେ

ଲୁଚିଛ କି ତୁମେ ସଖା

ପାପୀ ଟିଏ ମୁହିଁ ଅବା ସେଥିପାଇଁ

ଦେଉନାହିଁ ମୋତେ ଦେଖା ।


ତୁମେ ମୋର ମାତା ତୁମେ ପରା ପିତା

ବନ୍ଧୁ ସହଦୋର ସଖା

ସତରେ ନ ହେଉ ସପନ ରେ କେବେ

ଦିଅ ଥରେ ମୋତେ ଦେଖା ।


ମୋ ଦୁଃଖସଙ୍ଖାଳି ହୃଦ ଗଳାମାଳୀ

ତୁମେ ପରା ମୋର ସଖା

ତୁମେ ରଖିଲେ ନ ଏ ସାରା ସଂସାରେ

ଆଉ କେ କରିବ ରକ୍ଷା ।


ହେ କରୁଣାକର କ୍ଷମାର ସାଗର

କର ବାରେ ଅନୁକମ୍ପା

ଯାଉ ମୋର ଜୀବ ଦେଖି ପଦ୍ମପାଦ

ଏତିକି ମୋହର ଭିକ୍ଷା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract