Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଏକକ ନାୟକ

ଏକକ ନାୟକ

1 min
382



ଦିଗ ହରା ହେଇ ଘୂରି ବୁଲୁଅଛି 

     ଏକକ ନାୟକ ଟିଏ

ନା ଠିକଣା ଅଛି କାହାକୁ ଜାଣିଛି

   ନା ସାଥି ମୋ ଅଛି କିଏ ।


ହସ ଲୁହ ଭରା ଏଇ ଦୁନିଆରେ 

   ମୁଁ କ୍ଳାନ୍ତ ପଥିକ ଟିଏ

ଆଶ୍ରୟ ନେବାକୁ ଏ ପଥ ପ୍ରାନ୍ତରେ

    ନା ପାନ୍ଥଶାଳାଟେ ପାଏ ।


ଅବଶ ଲାଗିଲେ ଏଇ ପାଦ ମୋର

     ପ୍ରେମର ସଙ୍ଗୀତ ଗାଏ

ସେଇ ସଙ୍ଗୀତରେ ମୁଁ ନାୟକ ସାଜେ

   ମୋ ମନ ନାୟିକା ହୁଏ ।


କେତେବେଳେ ହସେ କେତେବେଳେ କାନ୍ଦେ

      କେବେ ମନ ଦୁଃଖ କରେ

ସେଇ ମନ ଦୁଃଖ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଦାୟକ

    ଛାତିରେ କୋହଟି ଭରେ ।


ଆଖିର ଆଗରେ ଅତୀତର ସ୍ମୃତି 

    ଆପେ ଆସି ଥାଏ ଭାସି

ଭାବନା ରାଇଜେ ନାୟକ ସାଜି ମୁଁ 

    ପଥ ପ୍ରାନ୍ତେ ଯାଏ ବସି ।


ଭୋକ ଶୋଷ ସବୁ ଭୁଲି ଯାଇ ଥାଏ

     ନା ମୋର ଠିକଣା ଥାଏ

ଏ ସାରା ଦୁନିଆ ମୋ ନିବାସ ହୁଏ

   ନା, ମୋତେ କିଏ ଭଲ ପାଏ ।


ନା କିଏ ଖୋଜେ ନା ପାଖକୁ ଡାକେ

    ନା ସାଥି ହୁଅଇ କିଏ

ମୋ ରଙ୍ଗ ମଞ୍ଚରେ ମହାନାୟକ ମୁଁ 

    ଏକା ଏକା ନାଚୁ ଥାଏ ।


ମନ ଆକାଶର ଖୋଲା ମଞ୍ଚ ପରେ 

    କରୁଥାଏ ଅଭିନୟ 

ଖରା, ବର୍ଷା ,ଶୀତ ,ଝଡ ବା ବତାସ

   ନା କାହାକୁ କରେ ଭୟ ।


ଖୋଲା ଆକାଶର ଧରିତ୍ରୀ ଛାତିରେ

    ପାଦ ମୋ ଅଟକି ଥାଏ

ମୋ ଅଭିନୟକୁ ମୁଁ ଏକା ଦେଖେ

    ନା ଦର୍ଶକ ଥାନ୍ତି କିଏ ।


ନା କରତାଳି ଲୋଡା ଥାଏ ମୋର

     ନା ଶୁଭି ଥାଏ ଗାଳି

ମନ ମାନି ଗଲେ ମନେ ମନେ ହସି

    ନିଜେ ଦିଏ ଫୁଲ ତୋଳି ।


ସେ ଫୁଲ ମହକ ସେମିତି ରହଇ 

    ବିଭୋର ମୁଁ ହେଇଯାଏ

କହିକି ପାରିବ ଏମିତି ନିଖୁଣ

     ଅଭିନୟ କରେ କିଏ ।


ଏ ସାରା ଦୁନିଆ ମୋ ପାଇଁ ଏକ 

    ରଙ୍ଗ ମଞ୍ଚ ସାଜି ଥାଏ

ପ୍ରତିଦ୍ବନ୍ଦୀ ମୋର ନା କିଏ ହୁଏ

    ଅଭିନୟେ ମଜ୍ଜି ଯାଏ ।


ଅବିଶ୍ରାନ୍ତ ଭରା ଏଇ ଅଭିନୟ 

    ନା କେବେ ଅଟକି ଥାଏ

ଯେଉଁ ଦିନ ଶେଷ ହେବ ଅଭିନୟ 

    ମରି ଶୋଇ ଯିବ ସିଏ ।


ମଶାଣୀ ଜୁଇର ପାଉଁଶ ତଳରୁ

     ହସି କହୁଥିବ ସିଏ

ଦେଖିଛକି କେବେ ଏମିତିକା ଗୋଟେ

    ଏକକ ନାୟକ ଟିଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract