Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Classics Others

3  

Chittaranjan Nanda

Classics Others

ଏକ ଶ୍ରମଜୀବି ମଣିଷ

ଏକ ଶ୍ରମଜୀବି ମଣିଷ

1 min
301


ମୁଁ ଏକ ଶ୍ରମଜୀବି ମଣିଷ, ପୁଂଜିବାଦର 

ଶୋଷଣରେ

ନିର୍ଯ୍ୟାତନା, ତାଡନା ଓ ଅତ୍ୟାଚାରିତ 

କଷଣ ଭିତରେ ।


ମନରେ ବିଷାଦର ବିଷ ପିଇ ପିଇ ଦିନ 

ରାତି ବଂଚିଛି

ଖାଲି ନୀରବତା, ଚୁପଚାପ, ଗୁମ୍ ସୁମ୍ ରେ

ସମୟ କଟୁଛି ।


ଟିକେବି ଯଦି ମୁଁ ଅଭିଯୋଗ ଅବା ନ୍ୟାୟର 

ଦାବୀ କରିବି

ପୁଂଜିବାଦର ଗୋଡାଣିଆ ଶାସକ ଦ୍ୱାରା ବିପ୍ଳବୀ 

ବୋଲାଇବି ।


ମନେ ମନେ ଆସେ ଅସହାୟତାର ମନ୍ତ୍ର

ଜପ କରିବାକୁ ।


ମନରେ ଆସେ ମୋର ସମୟେ ସମୟେ 

ଅସୁମାରୀ ଚିନ୍ତା

କାହିଁକି ଲମ୍ବି ଯାଉଛି ମଣିଷ ମଣିଷ ଭିତରେ 

ଅର୍ଥନୈତିକ ଦୂରତା ।


ସମୟେ ସମୟେ ଆସେ ଗୁହାରି ନିଶ୍ଚୟ 

ଶୁଣିବେ ଅନାଦି

ଚୁପଚାପ, ଗୁମ୍ ସୁମ୍, ନୀରବତାର ପୁରା 

ହୋଇବ ମିଆଦି ।


ମୋହର ଜୀବନେ ପ୍ରତିଦିନ ଚିନ୍ତାରେ ହୁଏ, 

ଉଦୟ ଅସ୍ତର ଖେଳ

ହାରିବା ଜିତିବା, ଆନନ୍ଦ ବିଷାଦରେ ପଡେ, 

ସଂସାରରେ ଚଳ ଚଂଚଳ ।


ଏ ଅବ୍ୟକ୍ତ ଅବସ୍ଥାରେ ହସି ଉପରକୁ, ବଞ୍ଚିବାକୁ

ହେବ, ବଂଚିବି

ମୁହିଁ ଆଶାବାଦୀ, ଶ୍ରମ ଶୋଷଣର ପରିସମାପ୍ତି 

ନିଶ୍ଚିତ ଅବଶ୍ୟମ୍ଭାବୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics