Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Romance Inspirational

3  

ବି. ନିରୁପମା

Romance Inspirational

ଏକ ରାଜକୁମାରୀ

ଏକ ରାଜକୁମାରୀ

1 min
309


ରାଜହଂସ ପଛେ ଧାଉଁଥିଲା ଏକ ରାଜକୁମାରୀ 

ତା' ରୂପ ଆଗରେ ଫିକା ପଡ଼ିଯିବ ସରଗପରୀ ।


ଚତୁରୀ ଲଳନା ନ ଜାଣେ ଛଳନା କଅଁଳ କହି 

ମଧୁ ବଚନରେ ଅଳପେ ନିଏ ମନକୁ ମୋହି ।


ବିଦୁଷୀ ଚଞ୍ଚଳ ଗମନା ଅଟେ କର୍ମ ପ୍ରବୀଣା 

ମନ୍ଦ ହାସି ମୀନନୟନା ସର୍ବଗୁଣସମ୍ପନ୍ନା ।


ଦୟାବତୀ ଅତି ସୁଶୀଳା ଚନ୍ଦ୍ରାନନା ଚପଳା 

ଦର୍ଶନେ ପ୍ରସନ୍ନ ହୋଇବେ ନିଶ୍ଚେ ଉମାଙ୍କ ବଳା ।


କଳିଙ୍ଗ ସାଧବ ପୁଅଟି ଦେଲା ସେ କନ୍ୟା ଦେଖି 

ଚିତ୍ତରେ ତା' ଚିତ୍ରପଟଟି ଯେହ୍ନେ ରହିଲା ଲାଖି ।


ଜଣାଇଲା ମର୍ମ ବାରତା ଲେଖି ଚିଟାଉ ଏକ 

ଭାବ ଦିଆନିଆ ଚାଲିଲା ଜାଣିଲେ ପାଖ ଲୋକ ।


ବହୁ ଘାତ ପ୍ରତିଘାତ ଓ ପ୍ରତୀକ୍ଷାର ଶେଷରେ 

ସାଧବ ପୁଅକୁ ବରିଲା ରାଜାଝିଅ ଆଶରେ ।


ଗୋଟିଏ ବୃନ୍ତର ଦୁଇଟି ଫୁଲ ଦୁଇଟି ମୋତି 

ଗୁରୁକୃପା ବିଭୁକୃପାରୁ ଦିନ ଯାଉଛି ବିତି ।


ସୁନାଝିଅ ସୁନାବୋହୂ ସେ ମୋର ଭାଉଜରାଣୀ 

ତା' ଜନ୍ମ ଦିନରେ ଆଶିଷ ଦିଏ ନିଜର ମଣି ।


ଦୃଢ଼ ମନୋବଳ ଧଇର୍ଯ୍ୟ ଯାଚି ଦିଅନ୍ତୁ ଗୁରୁ 

ବିଭୁ କରୁଣାରୁ କୁଶଳେ ବାକି ଜୀବନ ସରୁ ।



Rate this content
Log in