Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madhulita Nayak

Abstract Tragedy

3  

Madhulita Nayak

Abstract Tragedy

ଏଇତ ଦୁନିଆ

ଏଇତ ଦୁନିଆ

1 min
195


ରାତିର ଅନ୍ଧକାର ମୟ

ଆକାଶ ରୁପି ଛାତ ତଳେ

ଅସହାୟ ଏ ଜୀବନ l


କାକର ଟୋପାର ବର୍ଷାରେ

ଛିଣ୍ଡା କମ୍ବଳର ଉହାଡରେ

ଭାଙ୍ଗିଯାଏ କେତେ ସପନ ।


ଲଣ୍ଡା ପାହାଡ ରେ

ଥୁଣ୍ଟା ବରଗଛ

ଅନ୍ତରରେ ହା ହା କାର l


ଶୁଖିଲା ପତ୍ରର 

ଖଡ୍ ଖାଡ ଶବଦେ

ଲୁଚେ ଭୋକିଲା ପେଟ ଚିତ୍କାର।


ଚର୍ମ ତଳେ କାହିଁ 

ଢାଙ୍କି ରହିଅଛି

ନର କଙ୍କାଳର ଶରୀର l


ପାଣିଚିଆ ଆଖି

ପଡ଼ିଯାଏ ପତା

ସୁଖିଯାଇ ଲୁହର ଧାର।


ସମ୍ପର୍କର ସେତୁ

ଛଳନା ସୂତାରେ

ଗୁଁଥିବାକୁ ମନ ବିକଳ l


ନର ରାକ୍ଷସ ର 

ବିକଟାଳ ହାସେ

ବିଦିର୍ଣ୍ଣ ଶିଶୁ ଏ କଂଳ।


ଏଇତ ଦୁନିଆ

ନାଟ ରଙ୍ଗ ମଞ୍ଚ

ଅଭିନୟେ ସର୍ବେ ନିମଗ୍ନ l


କେହି ବୁଝେ ନାହିଁ

ବେଦନା କାହାର

ରଙ୍ଗେ ରଙ୍ଗାୟିତ ନୟନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract