Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Narendra Prasad Behera

Abstract

4  

Narendra Prasad Behera

Abstract

ଏ ମୋର ସତ୍ୟବଚନ

ଏ ମୋର ସତ୍ୟବଚନ

1 min
406


ଦୁଃଖ ମୋର ଆଜି   ଅସହ୍ୟ ହେଲାଣି

    କହିଦିଅ ମନ ଖୋଲି

କରୁଣା ତୁମର   ହେଉନି କାହିଁକି

    ଯିବିକି ତୁମକୁ ଭୁଲି ।


ଦୁଃଖ ଦେବା ଯଦି   ଥିଲା ତୁମ ମନେ

     କାହିଁକି କରିଲ ଠିଆ

କେତେଦିନ ଆଉ   ମୋ ଦୁଃଖ ଦେଖିବ

    କହରେ ଜଗା କାଳିଆ ।


ଡାକିଡାକି ମୋର   କଣ୍ଠ ଶୁଖିଲାଣି

     ପାରୁନାହିଁ ଆଉ ଡାକି

ଚାଲିବାକୁ ମୋର   ପାଉନାହିଁ ବଳ

    ଗଲିଣି ମୁଁ ଆଜି ଥକି ।


ବଡ଼ଦାଣ୍ଡ ଧୂଳି   ମୁଣ୍ଡେ ମାରିବାକୁ

    କରିଛି ଆଶା ମନରେ

ନିରାଶ ନକର   ଆହେ ପ୍ରଭୁ ତୁମେ

     ରହିଛି ଅଧା ବାଟରେ ।


ଆଖି ଛଳଛଳ    ନୟନ ଯୁଗଳ

    ଖୋଜୁଛି କେଉଁ କାଳରୁ

 ତୁମ ବ୍ରହ୍ମ ରୂପ    ଦର୍ଶନ ପାଇଁ କି

    ଆସିଛି ବାହାରି ଘରୁ ।


ଫେରିବିନି ଆଉ   ପଛକରି କେବେ

   ମନରେ ଏହା ଭାବିଛି

ଅଧାବାଟେ ମୋର   ଜୀବଗଲେ ଯାଉ

     ତଥାପି ନାମ ଜପୁଛି ।


ଦୁଃଖ ଦରିଆରେ    ଭାସେ ମୋ ଜୀବନ

    ଆଖିଖୋଲି ଥରେ ଦେଖ

ନହୋଇ ନିର୍ଦ୍ଦୟ   ଦରଶନ ଦିଅ

     ପାଇବି ଟିକେ ମୁଁ ସୁଖ ।


ସୁଖ ଦୁଃଖ ସବୁ   ତଉଲିବା ପାଇଁ

    ଧରିଛ ହାତେ ନିକିତି

ପାଦମୋର ଆଉ   ଉଠୁନି ଆଗକୁ

    ଚାଲିବାକୁ ଦିଅ ଶକ୍ତି ।


ସିଂହାସନ ତୁମ    ଟଳମଳ ହେବ

    ଏଇଠି ଗଲେ ଜୀବନ

ଜଗନ୍ନାଥ ନାମ   ସଂସାରେ ହଜିବ

   ଏ ମୋର ସତ୍ୟ ବଚନ ।


ଛାଡି ସିଂହାସନ  ଅଧାବାଟେ ଆସ

     ଆହେ ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥ

ଭାଙ୍ଗିଦିଅ ତୁମ   ବଡ଼ପଣ ଆଜି

  କରନି ମୋତେ ଅନାଥ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract