Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Romance Action Classics

3  

ବି. ନିରୁପମା

Romance Action Classics

ଦ୍ୱେତ କବିତା-କର ଧରି କରେ ଅଳି

ଦ୍ୱେତ କବିତା-କର ଧରି କରେ ଅଳି

1 min
202


କର ଧରି କରେ ଅଳି,

ତରତର ହୋଇ ନ ଯାଅ ଚଳି ଗୋ

ହୃଦ ବ୍ୟଥା ପଡ଼ିଲାଣି ବଳି...ରାଧିକେ ଗୋ ।


ଆସ ମୋ ପାଶରେ ବସ,

ହାସ ପରିହାସେ ମନକୁ ତୋଷ ଗୋ

ଚିତ୍ତ ଚିନ୍ତା ଯେତେ କରି ଶେଷ ରାଧିକେ ଗୋ ।


ଭେଟ ତ ନୋହୁଛି ନିତି,

ତୁମ ବିନା ଛାତି ହୁଏ କରତି ଗୋ

ଆଜ ଦିବ୍ୟାନନ୍ଦେ ଯିବା ମାତି ରାଧିକେ ଗୋ ।


ଚାହିଁ ତୁମ ଚନ୍ଦ୍ରାନନ,

ମୁରଲୀ ତାନରେ ମୋହିବି ମନ ଗୋ

ପ୍ରକମ୍ପିତ ହେବ ବୃନ୍ଦାବନ ରାଧିକେ ଗୋ ।

       

ଶୁଣ ହେ ଶ୍ୟାମ ସୁନ୍ଦର,

ତୁମକୁ ତ ଜଣା ସବୁ ହୁନ୍ଦର ହେ,

ହେଳେ ଟେକିଛ ପରା ମନ୍ଦର ମୋହନ ହେ ।


ମନ ଭୁଲାଣିଆ କଥା,

ଶୁଣାଇ ବିଗାଡ଼ି ଦିଅଟି ମଥା ହେ

ମୋତେ ଜଣା ତୁମ ଚତୁରତା ମୋହନ ହେ ।


ତୁମ ପ୍ରେମେ ପଡ଼ି ବନ୍ଧା,

ଗୋପପୁର ସାରା ରଟୁଛି ନିନ୍ଦା ହେ

ଏବେ ତୁଟାଅ ଅଡ଼ୁଆ ଧନ୍ଦା ମୋହନ ହେ ।


ଯଦି ମୋଠାରେ ଶରଧା,

ଖୋଲି କହିଦିଅ-'ମୋ ପ୍ରିୟା ରାଧା' ହେ

ଆଉ ନ ଥିବ ମିଳନେ ବାଧା ମୋହନ ହେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance