Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjit Sahu

Romance Classics Others

3  

Ranjit Sahu

Romance Classics Others

ଚିଲିକା ଦର୍ଶନ

ଚିଲିକା ଦର୍ଶନ

1 min
199


ଚିଲିକାର ତୀରେ ଧୀରେ ଧୀରେ ଗଡି,

ଦେଖିବାକୁ ଦେ ତାକୁ 'ରେ ରେଳଗାଡ଼ି' I 


ଉଇଁଛି ସୁରୁଜ ପୂରୁବ ଆକାଶେ,

ଝଲସେ ରୂପସୀ ତାହାର ପ୍ରକାଶେ I 


ହୁମା ଆଉ ରମ୍ଭା, ପଛେ ରହିଗଲା,

ପାହାନ୍ତି ପାହିଲା ରାତି ସରି ଗଲା I 


ଚଉଦିଗେ ଗୁଞ୍ଜେ ବିହଙ୍ଗଙ୍କ ସ୍ଵର,  

ଜାଗ୍ରତ କଲାଣି ପ୍ରଭାତ ପ୍ରହର I 


ଅଧୀରା ଉର୍ମିର ଦେହେ ନାଆ ଧରି 

ସାଧନ ସନ୍ଧାନେ ଯାଉଛି ବାହାରି I 


ମତ୍ସ୍ୟଜୀବୀ ବୁଝେ ଚିଲିକାର ମୂଲ,

ତାହା ଲାଗି ସିଏ ପରା ମାଆ ତୁଲ I  


ହଂସ ହଂସରାଳି ପାଆନ୍ତି ଆଶ୍ରୟ,

ବିହଙ୍ଗର ସ୍ଵର୍ଗ' ଯାହା ପରିଚୟ I 


ନଳବଣ ଯାହା ବକ୍ଷେ ପାଏ ଶୋଭା,

ଅଭୁଲା ଯାହାର ରୂପ ମନ ଲୋଭା I   


ଚିଲିକାର କେବେ ବିଶ୍ଵ ସାରା କାହିଁ,

ସମତୁଲ କେହି ଖୋଜି ପାଇ ନାହିଁ I 


ଯିଏ ସେ ଗଢ଼ିଛି, ସିଏ ହିଁ ବୁଝିଛି,

ଏତେ ସୁଖ ଏଠି କାହିଁକି ଖଞ୍ଜିଛି I 


ଆଖିରେ ଦେଖିବି ସ୍ମୃତିରେ ରଖିବି,

ଫେରିବି କି ମୁଁହି ଆଉ ନ ଫେରିବି I 


ହୃଦୟେ ରହିବ ନ ପଡି ମଳିନ,

ଚିଲିକାର ଛବି 'ସୃଷ୍ଟିର ଅଙ୍କନ' I 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance