Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

4  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଛତ୍ରପତି ଶିବାଜୀ

ଛତ୍ରପତି ଶିବାଜୀ

1 min
341



ମନେ ପଡ଼ିଯାଏ ଆଜି ସେହିଦିନ

ଷୋଳଶହ ସତାଇଶି ମସିହା l


ଫେବୃଆରୀ ଉଣେଇଶିରେ ଜନମ

ଏ ଜାତି ଗୌରବ ଗରବ ନାହା l


ମରାଠା ଶିବାଜୀ ଛତ୍ରପତି ସେ ମାତା

ମାତୃକାର ଛତରି ଧରି l


ମାଆ ଭବାନୀଙ୍କ କୃପା ଲଭି ବୀର

ହସ୍ତେ ଧରିଲେ ତୀକ୍ଷ୍ଣ ତର୍ବାରୀ l


ଗୁରୁ ରାମଦାସ ଦୀକ୍ଷା ଦେଲେ ଶିଷ୍ୟ

ପ୍ରଜାନୁରଞ୍ଜନ କର୍ଣ୍ଣ ମନ୍ତର l


ବୁଭୁକ୍ଷୁ ଜନତା ଦୁଃଖୀରଙ୍କି ପାଇଁ ଖୋଲି

ଦେଲେ ପୁଣି କେତେ ଛତର l


ମାତୃଭକ୍ତ ସିଏ ମାତୃ କୃପା ଲଭି

ଦେଶେ ଉଡ଼ାଇଲେ ଜୟ ନେତର l


ମାଆ ଜୀଜାବାଈ ବାଣୀ କରିଥିଲେ

ଜୀବନରେ ବୀର ଦୀକ୍ଷା ମନ୍ତର l


ଆଉରଙ୍ଗଜେବ ଧରମ ବିଦ୍ୱେଷୀ

କେତେ କରିଥିଲା ଷଢ଼ ଯନ୍ତର l


ପଣ୍ଡକଲେ ତାର ସବୁ କୁ ଚକ୍ରାନ୍ତ

ଅବହେଳେ ପ୍ରାୟ ପାଣିର ଗାର l


ସାୟାସ୍ତ ଖାଆଁ ପଶିଥିଲା ଦୁର୍ଗେ

ଅନ୍ଧକାରେ ହସ୍ତେ କୃପାଣ ମୁଷ୍ଟି l


କାଟି ପକାଇଲେ ତା ତିନି ଆଙ୍ଗୁଠି

ଅବହେଳେ ତାର ଧରିକି ଚୁଟି l


କପଟେ ବନ୍ଧୁତ୍ୱ ସମ୍ଭାଷଣ କରି

ଆଫଜଲ ଖାଆଁ ଡାକିଲା ତାଙ୍କୁ l


ନରସିଂହ ପରି ଚିରିଦେଲେ ତାର

ବ୍ୟାଘ୍ର ନଖେ ନାଡ଼ ଅନ୍ତ ପୁଣ୍ଟିକୁ l


ଆଉରଙ୍ଗଜେବ ବନ୍ଦୀ କରି କଲା

କ୍ରୁର କାରାଗାରେ ତାଙ୍କରି ବସା l


ମିଠାଈ ହାଣ୍ଡିରେ ଖସି ପଳାଇଲେ

ବିଳ କରି ଯଥା ପାହାଡି ମୂଷା l


ମୋଗଲ ସମ୍ରାଟ ନୟାନ୍ତ ହୋଇଲା

ମରହଟ୍ଟା ବୀର ସାଥିରେ ଲଢ଼ି l


ଫେରିଲାନି ଆଉ ଦିଲ୍ଲୀ ସିଂହାସନେ

ମଲା ଦାକ୍ଷିଣାତ୍ୟ କାନ୍ତାରେ ପଡ଼ି l


ରକ୍ତ ତାତି ଉଠେ ପଡ଼ିଲେ କର୍ଣ୍ଣରେ

ତୁମ୍ଭର କାହାଣୀ ବୀରତ୍ୱ ଗାଥା l


ଭାରତ ମାତାର ଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ ହେ

ତଵ ପଦେ ନଇଁ ଯାଏ ମୋ ମଥା l

        


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational