ସତସଙ୍ଗ ସତସଙ୍ଗ
ଧର୍ମେ ଅନୁରକ୍ତି ଦୟା ଦାନ ଭକ୍ତି କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଆମ ପରମ ପରମ ସାକ୍ଷାତ ହୁଏ ତ ପ୍ରତୀତ ... ଧର୍ମେ ଅନୁରକ୍ତି ଦୟା ଦାନ ଭକ୍ତି କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଆମ ପରମ ପରମ ସାକ୍ଷାତ ...
ଜୀବନ ଜୀବିକାରେ ଦୁଇ ପଟ ରୁଟି ପାଇଁ ନିତ୍ୟ ଅଭିଯାନ ମଝି ଦରିଆରେ। ଜୀବନ ଜୀବିକାରେ ଦୁଇ ପଟ ରୁଟି ପାଇଁ ନିତ୍ୟ ଅଭିଯାନ ମଝି ଦରିଆରେ।
ଅତୀଦ୍ରିୟ ପ୍ରେମ ଦୂରତା ସମ୍ପର୍କ ମାନେ କିଛି ରଖେ ନାହିଁ କୃଷ୍ଣ ଦ୍ୱାରକାରେ ରାଧା ଗୋପପୁରେ ପ୍ରେମ କମିଯାଏ କାହିଁ ... ଅତୀଦ୍ରିୟ ପ୍ରେମ ଦୂରତା ସମ୍ପର୍କ ମାନେ କିଛି ରଖେ ନାହିଁ କୃଷ୍ଣ ଦ୍ୱାରକାରେ ରାଧା ଗୋପପୁରେ...
ଶିଖାନ୍ତି ମୋତେ ଅନେକ କଥା ଜୀବନେ ଶାନ୍ତି ପାଇଁ ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥରେ ଅନ୍ୟକୁ କେବେ ଆଘାତ ଦେବୁ ନାହିଁ । ଶିଖାନ୍ତି ମୋତେ ଅନେକ କଥା ଜୀବନେ ଶାନ୍ତି ପାଇଁ ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥରେ ଅନ୍ୟକୁ କେବେ ଆଘାତ...
ଭାଇ ବୋଲି କୋଳେଇ ନିଅନ ୟା'କୁ ପଛ ପଟେ ପଶିଯିବ ବାୟୋନେଟ ଫୁଲ ଠୁ କୋମଳ ବୋଲି କୋଳେଇ ନିଅନ। ବେଶ୍ୟାକୁ ସବ... ଭାଇ ବୋଲି କୋଳେଇ ନିଅନ ୟା'କୁ ପଛ ପଟେ ପଶିଯିବ ବାୟୋନେଟ ଫୁଲ ଠୁ କୋମଳ ବୋଲି କୋଳେଇ ନିଅ...