Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

DR SAMIR KUMAR NANDA

Abstract

3  

DR SAMIR KUMAR NANDA

Abstract

ଛଳନା

ଛଳନା

1 min
188



ସମୟର ଘୋଡାଗାଡି 

       ମଜାକରି ଚାଲିଥିଲା ଖାଲି,       

ଛଳନାରେ ଥିଲା ଭରି             

        ମୋର ହୋଇଯିବ ବୋଲି ।

 

ଜିହ୍ଵା ମୋର ବନ୍ଦ ସିନା ଥିଲା

        ହେଲେ କେତେ ଲୁହ ବୋହିଗଲା,

ମୋ ଭଗ୍ନ ହୃଦୟର କାହାଣୀ

             ସବୁ କହି ଚାଲିଥିଲା ।

 

ପ୍ରତିଶୃତି ଦେଉଥିଲା ଓଠ

         ହସିବ ବୋଲି ଖିଲିଖିଲି,

ଲୁହ ର ଭୟରେ କିନ୍ତୁ

         ଆସିବା ଦିନ ତାର ଗଲା ଚାଲି ।

 

ରାସ୍ତାର ଉପରେ ଠିକଣା

         ସିନା ରାଗିଥିଲା,

ତେଣୁ ଯେତେ ଚାଲିଲେ ବି

         ମରୀଚିକା ବଢି ଚାଲିଥିଲା ।

 

ଝଡ ବତାସ ଆସିବ ବୋଲି

ସବୁ ଦ୍ଵୀପ ସିନା ଲିଭିଗଲା,

ହେଲେ ମୋ ହୃଦୟ ଏକାକୀ

ରାତି ସାରା ଜଳୁଥିଲା ।

 

ରବିର କିରଣ ନାଚାର ପ୍ରାୟ

ମୋତେ ମନେ ହେଉଥିଲା,

ନିତ୍ୟ ପ୍ରଭାତେ ଉଦୟ ହୋଇ,

ସଂଜେ ଅସ୍ତ ହୋଇ ଚାଲିଥିଲା ।   


Rate this content
Log in