Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Abstract

4  

Niranjan Mishra

Abstract

ଚାନ୍ଦ ନା' ତୁମେ ତାରା ?

ଚାନ୍ଦ ନା' ତୁମେ ତାରା ?

1 min
375



ଚାନ୍ଦ ନା' ତୁମେ ତାରା

ମୋତି ନା ତୁମେ ହୀରା

କୃଷ୍ଣ ପଚାରନ୍ତି ରାଧିକାଙ୍କୁ

ରାଧା ଦିଅନ୍ତି ଉତ୍ତର ତାର

ଚାନ୍ଦ ତାରା ନୁହେଁ

ମୋତି ହୀରା ନୁହେଁ

ମୁଁ ପରା ରାଇ ତୁମର ।


ଦେଖୁଛି ମୁଁ ଆଜି ନିକୁଞ୍ଜ କାନନେ

ଖସିଛି ପୁନେଇଁ ଚାନ୍ଦ

ବାରି ହେଉନାହିଁ ଚାନ୍ଦ କିବା ତାରା

ମନରେ ଉପୁଜେ ଦ୍ବନ୍ଦ

ପୁୁଚ୍ଛନ୍ତି କିଶୋର ଚନ୍ଦ୍ର

ମୋତି ହୀରାଠାରୁ ଦିଶୁଛି ଉଜ୍ଜ୍ବଳ

ବୁଦ୍ଧି ମୋ ହେଲା କି ମନ୍ଦ ।


କହନ୍ତି କିଶୋରୀ ଆହେ ଚିତ୍ତ ଚୋର

ଶ୍ରୀମୁଖ ଚନ୍ଦ୍ର ତୁମର 

ଦର୍ଶନ ଲାଳସୀ ସର୍ବ ଗୋପବାସୀ

ତାରା କି ମୁଖ ତୁମର

ମୋତି ହୀରା ବି ନିଊନ

ପଡୁଛି ତୁମର ଶ୍ରୀମୁଖ ଚନ୍ଦ୍ରମା

କଲି ଯେବେ ଦରଶନ ।


କହନ୍ତି କିଶୋର ଚନ୍ଦ୍ରରେ କଳଙ୍କ

ରହିଛି ସଭିଙ୍କୁ ଜଣା 

ଅମାବାସ୍ୟାରେ ସେ ନ ଦିଅଇ ଦେଖା

ବୁଦ୍ଧି ମୋ ନହୁଏ ବଣା

ଶୁଣ ଆଗୋ ଶଶୀମୁଖୀ

ଅମା ଅନ୍ଧକାରେ ତୁମ ଶଶୀମୁଖ

ଦେଖି ମୁଁ ହୁଅଇ ସୁଖୀ ।


ତାରା ତ ଚାନ୍ଦଠୁ ଅଧିକ ଉଜ୍ଜ୍ବଳ

ରହିଛି ବହୁ ଦୂରରେ

ନିକୁଞ୍ଜରେ ମୋର ପାଶେ ଅଛ ତୁମେ

ଦେଖୁଛି ଯାହା ନେତ୍ରରେ

ମୋତି ହୀରାଠୁ ଉଜ୍ଜ୍ବଳ

ଦିଶୁଅଛ ତୁମେ ଆଗୋ ଚନ୍ଦ୍ରମୁଖୀ

ଦେଖୁଛି ମୁଁ ଜଳଜଳ ।


ଚାନ୍ଦ ତାରା ମୋତି ହୀରା କଥା କହି

ନକର ବଡାଇ ମୋର

ଭାବର କିଶୋର ଚନ୍ଦ୍ର ତୁମେ ମୋର

ମୁଁ ତୁମର ପରିଚାର

ଭାବ ବିନୋଦିଆ ମୋର

ବିନତି କରୁଛି ବାରମ୍ବାର ଦାସୀ

ଶ୍ରୀପୟରରେ ତୁମର ।


କିଶୋର ତନ୍ଦ୍ର କିଶୋରୀ ଚନ୍ଦ୍ରମୁଖୀ

ସଭିଏଁ ଜାଣନ୍ତି ଏହା

ଚାନ୍ଦ ତାରା ମୋତି ହୀରାଠୁ ଅଧିକ

ବିଚିତ୍ର ତାଙ୍କ ଦୁନିଆ

ଉଭୟେ ପ୍ରେମ ମୂରତି

ଅବ୍ୟକତ ଲୀଳା ମାଧୁରୀ ତାଙ୍କର

ବ୍ୟକତ ତା କରିଥାନ୍ତି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract