Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Inspirational

4.8  

Niranjan Mishra

Inspirational

ଶୀତ

ଶୀତ

1 min
508



ବାର ମାସରେ ବରଷ ପୂରେ

ଦି ମାସେ ଏକ ଋତୁ ।

ବରଷକରେ ଭୋଗ ହୁଅଇ

ସଦା ଛଅଟି ଋତୁ  ॥


ଗ୍ରୀଷ୍ମ ବର୍ଷା ଶରତ ହେମନ୍ତ

ଶୀତ ଆଉ ବସନ୍ତ ।

ଛଅ ଋତୁ ଏ ଗୋଟିଏ ପରେ

ଆସେ ଗୋଟିଏ ସେତ ॥


ହେମନ୍ତ ଅନ୍ତେ ଆସଇ ଶୀତ

ଋତୁ ଏଇ ଧରାରେ ।

ପୌଷ ମାଘ ଏ ଦୁଇଟି ମାସ

ଗଣା ଶୀତ ଋତୁରେ ॥


ଆସିଲେ ଶୀତ ଲାଗଇ ଥଣ୍ଡା

ଥରେ ଆମର ଦେହ ।

ଶୀତ ପୋଷାକ ପରିଧାନରେ

ଆରାମ ଲାଗେ ଦେହ ॥


ନିଆଁ ପୁଆଁଇ ଗରମ ରଖେ

କେହି ଦେହଟି ତାର ।

ଶୀତ ଦିନିଆ ଶୀତଳ ବାଆ

ଶ୍ଳେଷ୍ମା କଫର ଘର ॥


ମଠ ନକରି ବିଲରୁ ଚାଷୀ

ସାରଇ ଧାନକଟା ।

ବେଙ୍ଗେଳା କରି ସାଇତେ ଘରେ

ଖାଇବ ବରଷଟା ॥


ଶୀତ ଋତୁରେ ପୁଷ ମାସରେ

ଆସେ ଦାଣ୍ଡ ପହଁରା ।

ବଉଳ ଅମାବାସିଆ ଆସେ

ତାହାର ପରେ ପରା ॥


ଶାମ୍ବ ଦଶମୀ ପୌଷ ପୂର୍ଣ୍ଣମୀ

ଧନୁ ସଂକ୍ରାନ୍ତି ଆସେ ।

ମାଘେ ରଟନ୍ତି ଚତୁର୍ଦ୍ଦଶୀ ତ୍ରିବେଣୀ

ଅମାସ୍ୟା ଆସେ ॥


ଶ୍ରୀପଞ୍ଚମୀ ଭୀଷ୍ମାଷ୍ଟମୀ ପରେ

ମକର ସଙ୍କରାନ୍ତି ।

ମାଘ ପୂର୍ଣ୍ଣମୀ ଅଗ୍ନିଉତ୍ସବ

ଗ୍ରାମେ ଗ୍ରାମେ କରନ୍ତି ॥


ଶୀତ ଋତୁଟି ଭାରି ବଢିଆ

ଶୀତ ଆମର ମିତ ।

ବେଶୀ ଖରା କି ବରଷା ନାହିଁ

ଦେହକୁ ଆମ ହିତ ॥


ବଣଭୋଜିରେ ବା ଭ୍ରମଣରେ

ଯିବାକୁ ଲାଗେ ଭଲ ।

ଶୀତ ଦିନିଆ ପନିପରିବା

ଦେହକୁ ଭାରି ଭଲ ॥


ଫୁଲ ଫଳର ସମ୍ଭାର ଘେନି

ହସେ ଧରଣୀ ରାଣୀ ।

ଶୀତ ଦିନର କଥା ଶୁଣିଲ

ଦେଲି ଯାହା ବଖାଣି ॥



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational