Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sasmita sarangi

Inspirational

5.0  

sasmita sarangi

Inspirational

ଫେରିଆସ ଥରେ

ଫେରିଆସ ଥରେ

1 min
623


ଫେରିଆସ ଥରେ ମୋ ପାଖକୁ ଥରେ

 ଆଜି ବି ଝୁରେ ମୋ ମନ ,

ତୁମ ସ୍ମୃତି ସବୁ ସାଇତି ରଖିଛି

ମତେ ମିଳିଯିବ ପିଲାଦିନ ।।୧


ବୟସ ତମେ ଯେ ଏମିତି ଧାରା ଟେ

ବହି ଚାଲିଗଲ ଜଲଦି ,

ଧୂଳିବାଲି ଘର ସାଙ୍ଗସାଥୀ ମେଳ

ଯାଇଛି ତା ସାଥେ ଚାଲି ।।୨


ତମେ ଆସିଗଲେ ଫେରି ଆସିବ ମୋ

ପିଲାଦିନ ଆଉଥରେ ,

ଏ ଡାଳୁ ସେ ଡାଳ ଡେଇଁ ବୁଲିବି ମୁଁ

 ବିହଙ୍ଗ ମୁକ୍ତ ଆକାଶରେ ।।୩


ଗାଁ ଦାଣ୍ଡେ ନାଚି କୁଦି ବୁଲିବି

 କୁମାର ପୂର୍ଣ୍ଣମୀ ରାତି ,

ରଜ ଦୋଳି ଖେଳି ମାଆ ପଣତରେ

 ଘ୍ରମ ମୋର ପୋଛୁଥିବି।।୪


ହେ ସମୟ ତମେ ଫେରିଆସ ଥରେ

ହେଉ ପ୍ରତୀକ୍ଷାର ଅବସାନ,

ଧାଇଁ ଧାଇଁ ଆଜି ଥକି ମୁଁ ଗଲାଣି

ମନ ହେଲାଣି ବିଷର୍ଣ୍ଣ ।।୫



Rate this content
Log in