Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

5  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ମାଆ ମୋ ଯାଇଛି ଚାଲି

ମାଆ ମୋ ଯାଇଛି ଚାଲି

1 min
519



ନିସ୍ତବ୍ଧ ହୋଇଛି ଗହଳ ଚହଳ

   ମାଆ ମୋ ଯାଇଛି ଚାଲି l

ଶୂନ୍ୟଲାଗେ ଆଜି ଏ ସାରା ଅବନୀ

      ଆସ୍ଥାନ ପଡ଼ିଛି ଖାଲି ll

ଡ଼ଙ୍ଗା ବାହନରେ ଭଙ୍ଗା କାତମାରି

     ଆସିଥିଲେ ପରା ମାଆ l

ଅଧମ ସନ୍ତାନେ କଲ୍ୟାଣ କରିବେ

     ମାଆ ଛଡ଼ା କିଏ ସାହା ll

ଦୁଲୁ ଦୁଲୁ ବାଜି ଢକ୍କା ଡ଼ାକବାଜି

        ବିପ୍ର ମନ୍ତ୍ର ଉଚ୍ଚାରଣେ l

ନିରାଜନା କଲୁ ମାଆ ଜଗଦମ୍ବେ

    କଲ୍ୟାଣ ବାଞ୍ଛା କାରଣେ ll

କମ୍ପୁଥିଲା ମହୀ ମାଆ ଦୟାମୟୀ

       ଦୁର୍ଗା ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ l

ଦେଖୁଥିଲେ ବସି ଦିବ୍ୟ ଆସନରେ

      ବୁଲାଇ ନୟନ ବେନି ll

କେତେ ଯେ ମହିଷା ବାନ୍ଧିଥିଲେ ବଷା

    ଆସି ମୋ ମାଆର ଘରେ l

ତ୍ରିଶୂଳ ଭୂଷାରେ ତଡ଼ିଦେଲେ ମାଆ

      ପଳାଇଲେ ଖର ତରେ ll

କରୁଣା ବାଣ୍ଟିଲେ କରୁଣାମୟୀ ମା'

     ବାଜିଲା ଦିବ୍ୟ ବାଜଣା l

ଚଉଦ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ପାଳନ କର୍ତ୍ତ୍ରୀ ସେ

     ସବୁ କଥା ତାଙ୍କୁ ଜଣା ll

ଦଶ ଦିନ ମାଆ ମରତ ଆସିଲେ

      ଜଗତେ ପଡ଼ିଲା ହୁରି l

ସାରା ସଂସାରର ଦୁଃଖହାରିଣୀ ସେ

    ଆଉ କି କରନ୍ତେ ଡେରି ll

ମିଠାବୋଳା କଥା କେତେ କେତେ ବାର୍ତ୍ତା

      ମାଆ ତା ସନ୍ତାନେ କହି l

ଦିବ୍ୟ ଧାମେ ମାଆ ଫେରି ଯାଇଛନ୍ତି

       ସନ୍ତାନେ ଆଶିଷ ଦେଇ ll

ମାଆର ଚରଣ ଧ୍ୟାୟୁଥାରେ ମନ

      ମାଆର କରି ବନ୍ଦନା l

ଯଥା କାଳେ ଆସି ପହଞ୍ଚିବୁ ମାଆ

      ଏତିକି କରୁଁ ପ୍ରାର୍ଥନା ll

         


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational