Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kartik chandra panda

Children

3  

Kartik chandra panda

Children

ବରଷକ ବାରମାସ

ବରଷକ ବାରମାସ

1 min
197



ବରଷକ ବାର ମାସ 

ବୈଶାଖ ମାସ ଟି ପ୍ରଥମ ମାସ ଲୋ ଗ୍ରୀଷମ ହୁଏ ପ୍ରକାଶ

ଜ୍ୟେଷ୍ଠ ମାସେ ଟାଣ ଖରା

ବାହାରକୁ କେବେ ବାହାରିବୁ ନାହିଁ ପିଉଥିବୁ ଦହି ପଣା

ଆଷାଢ଼ ମାସରେ ବର୍ଷା

ଆମ ଚାଷୀ ଭାଇ ମନ ହରଷ ଲୋ ଚାଷ କୁ କରି ଭରସା 

ଶ୍ରାବଣ ରେ ବର୍ଷା ଝଡି

ଗାଡ଼ିଆ ପୋଖରୀ ଜଳ ମୟ ସବୁ ଗାଆଁ ଦାଣ୍ଡ ହୁଏ ଦଡି

ଭାଦ୍ରବରେ ଫୁଟେ କଇଁ

ଗ୍ରାମ ପୁଷ୍କରିଣୀ ଶୋଭା ଦିଶୁଥାଏ କୁମୁଦ କମଳ ଥାଇ

ଆଶ୍ୱିନେ ନିର୍ମଳ ନଭ

କାଶ ତଣ୍ଡି ଫୁଲେ ପ୍ରକୃତି ରାଣୀ ଲୋ ସଜାଏ ତା ଅବୟବ

କାର୍ତ୍ତିକ ଧରମ ମାସ

ପଞ୍ଚୁକ ପାଳନ୍ତି ହବିଷ ପାଳନ୍ତି ଖାଆନ୍ତି ନାହିଁ ଆମିଷ

ମାର୍ଗଶିରେ ଆସେ ଶୀତ

ଧାନର କିଆରୀ ହଳଦୀ ରଙ୍ଗରେ ସୁନ୍ଦର ଦିଶଇ କ୍ଷେତ

ପୌଷ ମାସେ ଶୀତ ଭାରି

ଦିନ ଛୋଟ ହୋଇ ରାତି ବଡ଼ ହୁଏ ଶୀତୁଆ ଦିବା ସର୍ବରୀ

ମାଘ ଶୀତ ବାଘ ପରି

ଫସଲ ଅମଳ କରଇ କୃଷକ ମନରେ ସନ୍ତୋଷ ଭରି

ଫଗୁଣରେ ଫଗୁ ଖେଳ

ପିଲା ବୁଢ଼ା ଯୁବା ରଙ୍ଗର ଖେଳରେ ମାତ ନ୍ତି ହୋଇଣ ମେଳ

ଚଇତ୍ର ଯେ ଶେଷ ମାସ 

ପଲାଶ, ରଙ୍ଗିଣୀ କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ା ଫୁଲେ ଧରଣୀ ହୁଅଇ ବେଶ

ବାରମାସ କଥା ଏହି

ପ୍ରକୃତି ରାଣୀର ଶୋଭା ଅପରୂପ ତାହାର କଳନା ନାହିଁ ।


      



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children