Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chiranjibi Sahoo

Romance Fantasy

4  

Chiranjibi Sahoo

Romance Fantasy

ବର୍ଷା

ବର୍ଷା

1 min
465


ଶ୍ରୀହସ୍ତେ ଶୋଭିତ ମେଦିନୀ ମାତାର

ନବ ପଲ୍ଲବିତ ତୃଣ

ଅମ୍ବରୁ ଅମ୍ବୁଜ ପତନେ ସ୍ପର୍ଶେଣ

ଆର୍ଦ୍ର ମୃତ୍ତିକା ଭୁବନ ।


କୃଷ୍ଣକାୟା ଘେନି ଘୋଟିନି ବାଦର

ତଥାପି ସ୍ଥିର ବର୍ଷଣ

କ୍ଷୀଣ କ୍ଷୀଣ ହୋଇ ବରସନ୍ତି ବୃଷ୍ଟି

ସିକ୍ତ ସବୁଜିମା ତୃଣ ।


ପଲ୍ଲବ ଅଙ୍ଗରେ ଜଳ କଣିକାଏ

ଯେଣେ ଶୀତର କାକର

ଶ୍ୟାମଳ ଉପରେ ଧବଳ ପରସ୍ତ

ଏକତ୍ରିତେ ହୁଏ ଧାର ।


ଆମ୍ର ସୁଧାଭାଣ୍ଡ ନିମ ନାରିକେଳ

ଅମୃତଭଣ୍ଡା ଅମୃତ

କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ା ଆଦି ପାଦପ ରାଜିଏଁ

ଝୁଲନ୍ତି ଗୃହ ନିକଟ ।


ସୁଶୀତଳ ବାଆ ବହିଯାଏ ପୁଣି

ଦେହେ ଶିହରଣ ଭରି

ମନ ମୋ ମନନେ ନୃତ୍ୟ କରେ ପୁଣି

ଓଷ୍ଠୁ ହସ ଯାଏ ଝରି ।


ବିସ୍ଫାରିତ ନେତ୍ରେ ଦୃଷ୍ଟି ନିକ୍ଷେପିଣ

ଚତୁର୍ଦ୍ଦିଗ ଶୋଭାମୟ

ପ୍ରସାରିତ ହୃଦ ସଙ୍ଗୀତ ଗାଅଇ

କରି ସଂକୀର୍ଣ୍ଣତା ଜୟ ।


ଘାସର ଗାଲିଚା ତରୁ ପତ୍ରରାଶି

କାଷ୍ଠ ଶାଖା କୋରଡାଦି

ସିମେଣ୍ଟ ରାସ୍ତା ଓ ମୃତ୍ତିକା ପଥ ବି

ଆଳୟ କାନ୍ଥ ଇତ୍ୟାଦି ।


ଆକାଶ ପ୍ରେମାଶ୍ରୁ ପରଶେ ହରସି

ସ୍ୱବରନ ଘନୀଭୂତ

ମଳିନ ଲେପ ଯେ ଧୌତେ ସ୍ୱଚ୍ଛ ହୋଇ

ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟେ ଧରା ପ୍ଲାବିତ ।


କବିପ୍ରାଣ ଜାଗେ ଦୀର୍ଘତନ୍ଦ୍ରା ତେଜି

କରରୋଳ ଆସ୍ଵାଦନେ

କବି କଳେବର କଲମେ ପରଶେ

ପ୍ରକୃତି ପଦ୍ୟ ଉଦ୍ୟାନେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance