Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Romance

3  

Hrushikesh Satpathy

Romance

ବର୍ଷା ଗୋ !

ବର୍ଷା ଗୋ !

1 min
366


ବର୍ଷା ଗୋ !

ଚାହଁ ତ ଥରେ !

ଅନିନ୍ଦ୍ୟ ଅପରାଜିତା

ଭିଜୁଅଛି ତୁମରି ଈର୍ଷାରେ !


ସେ ଈର୍ଷାରେ

ମେଘର କଟାକ୍ଷ

ଅର୍ଦ୍ଧ-ନୀଳ ଆକାଶରେ

ଛପିଛପି ଲୁଚକାଳି ଖେଳେ !


ପାଦେ ତୁମ ,

ରିମ୍ ଝିମ୍ ରୁପାର ପାଉଁଜି !

ଅଳସୀ ଆଖିରେ ତୁମ ,

ମନ୍ଦ ମନ୍ଦ ମହ୍ଲାର-ଚାହାଣି !


ସତେ , ବର୍ଷା !

ସ୍ୱପ୍ନର ସୁନ୍ଦରୀ

ତନ୍ଦ୍ରାଭରା ନୀଳ ନୟନରେ

ନିଭୃତେ , ତା' ଶୁଣାଏ ରାଗିଣୀ !


ବର୍ଷା ଗୋ !

କୁହ ତ ସଖି !

ଅଧରର ହସ ତୁମ

ଆଣିଛ କି ମେଘଠୁ ଉଧାର ?


ଛଳନାରେ ,

ଅଳସୀ ଆଖି ଦେଖାଇ

ଅଳପେ ଉଭେଇ ନେବ

ଅର୍ଦ୍ଧଭିଜା ସ୍ବପ୍ନକୁ ମୋହର ?


ଯାଉ ପଛେ

ଲିଭିଯାଉ ସ୍ୱପ୍ନ

ଅଳପ ହସକୁ ଧରି

ଆସିଲ ତ ନିଜକୁ ସଜେଇ !


ଭାବନାରେ

ତୁମରି ରୂପକୁ

ରୂପସୀ ସୁନ୍ଦରୀ ପରି

ଅବିରତେ ଦେଲି ମୁଁ ହଜେଇ !


ହଜେଇଲି ,

ମୋ' ଏକଲାପଣ

ଏକା ଏକା , ଝୁମିଝୁମି

ତୁମ ମୃଦୁ ପ୍ରୀତିର ପରଶେ !


କୁହ ବର୍ଷା !

କହିଦିଅ ଥରେ

ସ୍ମିତ ହସ ପାଖୁଡାରୁ

ସେ ପରଶେ ଫୁଲ କି ବରଷେ ?


ସେ ଫୁଲକୁ

ସ୍ୱର୍ଗ ପାରିଜାତ

ସରଗର ସଉତୁଣୀ ପରି

ଈର୍ଷା କରେ ହାରି ଆଭିଜାତ୍ୟ !


କୁହ ବର୍ଷା 

ପ୍ରିୟତମା ସାଜି

ମେଘର ଓଢଣୀ ରଙ୍ଗେ

ରହିବ କି , ହୋଇ ମନମିତ ?


ଭିଜିବି ମୁଁ 

ତୁମକୁ ଭିଜେଇ

ମନର ଗବାକ୍ଷ ଦେଇ

ଚାହୁଁଥିବି ତୁମକୁ ସଜେଇ !


ସଜେଇବି ,

ନଖ ଦର୍ପଣରେ

ତୁମ ସ୍ମୃତିଛବି ଆଙ୍କି

ନିଜକୁ ମୁଁ ଦେବି ଗୋ ହଜେଇ !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance