ଅନ୍ଵେଷିତା ପାରିଜାତ । ପାରିଜାତ ଟିଏ, ଶୂନ୍ୟ ବୃକ୍ଷରୁ ଝଡ଼ିଲି,ଖସି ପଡିଲି ବୃକ୍ଷ ମୁଳେ ଶୋଇଥିବା ବାଟୋଇର ଛାତି ଉପରେ, ... ଅନ୍ଵେଷିତା ପାରିଜାତ । ପାରିଜାତ ଟିଏ, ଶୂନ୍ୟ ବୃକ୍ଷରୁ ଝଡ଼ିଲି,ଖସି ପଡିଲି ବୃକ୍ଷ ମୁଳେ ଶୋଇଥିବ...
ପରକୁ କରି ଆପଣାର ପ୍ରେମେ ବାନ୍ଧେ ଦୁନିଆକୁ ଦୁଃଖେ, ସାଉଁଟି ସୁଖକୁ ପରଶେ, ପରକୁ କରି ଆପଣାର ପ୍ରେମେ ବାନ୍ଧେ ଦୁନିଆକୁ ଦୁଃଖେ, ସାଉଁଟି ସୁଖକୁ ପରଶେ,
ବର୍ଷା ଗୋ ! ବର୍ଷା ଗୋ !
ପାଇଛି ସାନିଧ୍ୟ ଗିରି ଗୁମ୍ଫାରେ ଶାନ୍ତରେ ତୁମେ ପ୍ରଶାନ୍ତେ ବି ତୁମେ ଝଡର ଇଗଲ ତୁମେ ଅଶାନ୍ତ ପ୍ରେମ ପାଇଛି ସାନିଧ୍ୟ ଗିରି ଗୁମ୍ଫାରେ ଶାନ୍ତରେ ତୁମେ ପ୍ରଶାନ୍ତେ ବି ତୁମେ ଝଡର ଇଗଲ ତୁମେ ଅଶ...
ପ୍ରେମ ପ୍ରଣତିର ପରଶ ଫାସରେ ପକାଇ ପ୍ରଥମ ଗଣ୍ଠି, ପ୍ରତିଥର ପରି ପୋଛୁଚି ପଣତେ ପ୍ରାଣର ପ୍ରୀତିମା ଏଠ ପ୍ରେମ ପ୍ରଣତିର ପରଶ ଫାସରେ ପକାଇ ପ୍ରଥମ ଗଣ୍ଠି, ପ୍ରତିଥର ପରି ପୋଛୁଚି ପଣତେ ପ୍ରାଣ...
କାବ୍ୟ ନାୟିକା କାବ୍ୟ ନାୟିକା