ନାରୀ ପ୍ରୀତି ଦୟାର ମୂର୍ତ୍ତି
ନାରୀ ପ୍ରୀତି ଦୟାର ମୂର୍ତ୍ତି
ମଣିଷର ଆତ୍ମା ଚାହେଁ ନୃତ୍ୟ
ଗୀତର ମୂର୍ଚ୍ଛନା
ଦରକାର ତାର ଚେତନାରେ,
ଶରଦ ଜୋଛନା ।
ପରିବାର ଦ୍ୱାରା ମିଳେ ଏହା
ହୃଦୟ କନ୍ଦରେ
ସ୍ୱର୍ଗର ପାରିଜାତ ସମ ସୁଧା
ରେଣୁ ସବୁ ଝରେ ।
ତେଣୁ ସୃଷ୍ଟିରେ ନାରୀଟିଏ, ଯେ
ପ୍ରୀତିର ସ୍ପନ୍ଦନ
ଭରି ରହିଅଛି ସହିଷ୍ଣୁତା ଗୁଣେ
ତାହାରି ଜୀବନ ।
ସେ ଆନନ୍ଦିନୀ, ତେଜସ୍ବିନୀ, ରୁଦ୍ରା
ଓ ଅଭିମାନୀ
ଜୀବନ ଯୁଦ୍ଧରେ ହାରି ବାରମ୍ବାର,
ଥକି ପଡେନି ।
ପରକୁ କରି ଆପଣାର ପ୍ରେମେ
ବାନ୍ଧେ ଦୁନିଆକୁ
ଦୁଃଖେ, ସାଉଁଟି ସୁଖକୁ ପରଶେ,
ଦବାଇ ଅନ୍ତର କୋହକୁ ।
ରଖେ ନାହିଁ କେବେ କାହା ପ୍ରତି
ତାର ମନରେ ବିଦ୍ବେଷ
ଯୁଗେ ଯୁଗେ ଦେଇଥାଏ ଶାନ୍ତି,
ପ୍ରୀତି, ଦୟାର ସଂଦେଶ ।