Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debadatta Jena

Classics Inspirational Children

4.5  

Debadatta Jena

Classics Inspirational Children

ବନ୍ଦନୀୟା..

ବନ୍ଦନୀୟା..

1 min
178


କେତେ ବାଣୀ ଅଛି କେତେ ବୋଲି ଅଛି,

ମା'ବୋଲି ପରି ବୋଲି ନାହିଁ ।


କେତେ ଭାଷା ଅଛି ଉପଭାଷା ଅଛି,

ମାତୃଭାଷା ପରି ଭାଷା ନାହିଁ ।


ଯିଏ ନ ଶୁଣି ଵି ବ୍ୟଥା ଜାଣି ପାରେ,

ଯିଏ ନ କହିଲେ ଵି କଥା ବୁଝି ପାରେ ।


ତା ବୋଲି,ବାଣୀରେ କୁହୁକ ଯେ ଅଛି,

ନିମିଷକେ ସିଏ ମୋହି ନିଏ ।


ସେ ମାଆ,ତା'ଦୁନିଆଁ କେହି ନୁହେଁ,

ସେ ସାହା,ତା'କିମିଆଁ ଆନ ନୁହେଁ ।


ହୁଣ୍ଡୀ,ଜାଡ଼ି ଅବା କୁଜି,କେମ୍ପି ହେଉ,

ସେ ସଦା ବନ୍ଦନୀୟା, ମାଆ ସିଏ ।


ମାଆ ଚିର ନମସ୍ୟା,ମାତା ସିଏ,

ସେ ସାହା,ଜନନୀ,ଧାତ୍ରୀ ସିଏ..!


କେତେ ଭାବ ଅଛି,ପରାଭବ ଯେ ଅଛି,

ସେ ଅଭାବକୁ ଭାବ ନାହିଁ କିଏ ।


କେତେ ମୋହ ଅଛି,କେତେ ଲୋଭ ଅଛି,

ମମତାର ମୋହ ପରି ନାହିଁ କିଏ ।


ଯା'ଭାବରେ ଯେତେ ଶରଧା ଯେ ଅଛି,

ତା'ହୃଦୟେ ମମତା ସରି କିଏ..?


ଯିଏ ରୁସି ଥିଲେ କୋଳେ ଲୋଟି ନିଏ,

ଯିଏ ରାଗି ଥିଲେ ହୃଦେ ତୋଳି ନିଏ ।


ଭାଙ୍ଗି ଥିଲେ ସିଏ ଗଢି ଦେଇ ପାରେ,

ଅମୃତର ଧାରା ସଦା ବୋହି ଦିଏ ।


ତା'ସ୍ନେହ,ଶରଧା ଅତୁଲ୍ୟ, ଅମୁଲ୍ୟ,

ସେ ମାଆ,ମମତାମୟୀ ସିଏ ।


ସେ ମାଆ,ଜୀବନ ଦାୟିନୀ ଯିଏ,

ସେ ସାହା,ସୃଷ୍ଟି କାରିଣୀ ସିଏ..!


କେତେ ଯତ୍ନ ଅଛି, କେତେ ରତ୍ନ ଅଛି,

ତା'ଯତ୍ନ ଅମୂଲ୍ୟ ରତ୍ନ ସିଏ ।


କେତେ ସ୍ନେହ ଅଛି କେତେ ଶ୍ରଦ୍ଧା ଅଛି

ତା'ଶ୍ରଦ୍ଧା ତୁଳନା ଅତୁଲ୍ୟ ଯିଏ ।


ଅଯାଚିତ ଭାବେ ଯାଚି ଦେଇ ପାରେ,

ଅକୁଣ୍ଠ ଚିତ୍ତରେ ମନ ମୋହି ପାରେ ।


ସଦା ସ୍ରୋତସ୍ୱିନୀ ମନ୍ଦାକିନୀ ବାରି,

ନିର୍ଝରିଣୀ ପରି ମମତା ଝରୁ ଥାଏ ।


ସେ ମାଆ, କରୁଣା ମୟୀ ସିଏ,

ସେ ମାଆ, ଆନନ୍ଦ ଦାୟିନୀ ଯିଏ ।


ମାଆ ଡାକରେ ତା'ହୃଦୟ କମ୍ପନ,

ତା'ଆୟୁଷକୁ ବାଣ୍ଟି ଦେଇ ପାରେ ।


ସେ ମାଆ, ତା'ପରି କେହି ନୁହେଁ,

ସେ ସାହା,ଏ ଦୁନିଆଁ ସରି ନୁହେଁ ।


ଚିର ବନ୍ଦନୀୟା,ସର୍ବତୋ ନମସ୍ୟା,

ସେ ଆମ ମାଆ, ଆଉ କେହି ନୁହେଁ..!



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics