Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hitesh Mohapatra

Abstract Romance Classics

3  

Hitesh Mohapatra

Abstract Romance Classics

ବିରହ

ବିରହ

1 min
191


ନୂଆଁ ନୂଆଁ କରି ଅଙ୍ଗେ ଲିଭାଇଛି

ପ୍ରଣୟର ପରିଣିତି

ଆଖିରେ ବରଷା ମନର ପିପାସା

ଟୁକୁରା ହୁଏ ମୋ ଛାତି । ୧


ଭଲ ଲଗୁଥିଲା ମିନାର ତୋଳିବା

ସପନ ଭିତରେ ହଜି

କେତେ ଯେ ଯାଇଛି ସୁନାର ଅତୀତ

ହିସାବ ପାଏନି ଖୋଜି

ଫୁଲ,ଢ଼େଉ ,ବଣ ସବୁ ତ ଛଳନା

ଛଳନା ଭି ଚନ୍ଦ୍ର ରାତି । ୨


ମନ ଦେଇ କେବେ ମନ ମିଳି ନାହିଁ

ପାରୁଛି ମୁଁ ଆଜି ବୁଝି

କେହି କେବେ ଥରେ ପାରି ନାହିଁ ଜଣେ

ହୃଦୟର ଋଣକୁ ସୁଝି

ମିଠ ମିଠା କଥା,ସବୁ ତ ମିଛ

ମିଠା ଜହର ଏ ପ୍ରୀତି । ୩


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract