Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hitesh Mohapatra

Abstract Tragedy Classics

4  

Hitesh Mohapatra

Abstract Tragedy Classics

ଧୀରେ ଧୀରେ

ଧୀରେ ଧୀରେ

1 min
289


ଜୀବନ ର ଦୃତ ଗତିରେ 

ଅନେକ କିଛି ଆସିଛି ଧୀରେ ଧୀରେ

ପିଲାବେଳେ ଖେଳିବା ପାଇଁ ଦରକାର ଥାଏ ଜୋତା 

ମିଳିଲା, ମାତ୍ର ଜେବେ ଖେଳିବା ପାଇଁ ଆଉ ସମୟ ନଥିଲା । 

ଯୁବା ଅବସ୍ଥାରେ ଖୋଜି ଥିଲି ଏକ ଗାଡି 

ବୁଲିବା ପାଇଁ ନଇ, ନାଳ ଆଉ ପାହାଡ଼ ନଗରୀ 

ମିଳିଲା , ମାତ୍ର ଜେବେ ଅଫିସ ଛଡା ଆଉ କିଛି ରାସ୍ତା ମନେ ନଥିଲା । 

ଖୋଜି ଥିଲି କିଛି ପକେଟ ଖର୍ଚ୍ଚ 

ଖାଇବା ଆଉ ଖୁଆଇବା, ସାଙ୍ଗ ସାଥି ଆଉ ପ୍ରେମିକା ପାଇଁ 

ମିଳିଲା, ଜେବେ ନା ଆଉ ସାଙ୍ଗ ଥିଲେ ନା ପ୍ରେମର ବୟଷ । 

ଖୋଜି ଥିଲି ଏକ, ଅଭାବ ନଥିବା ଛୋଟ ପରିବାର 

ମିଳିଲା, ମାତ୍ର ସେତେବେଳକୁ ଆଉ ଭାଵ ନଥିଲା । 

ସବୁ କିଛି ମିଳିଛି 

ଜେବେ ତାହା ଆଉ ସେତିକି ଦରକାର ନଥିଲା 

ଧୀରେ ଧୀରେ 

ଛାଡି ଦେଲିଣି ମୁଁ ଖୋଜିବା 

ଆଉ ଶିଖି ଗଲିଣି ସମୟକୁ ଧରି, ଗ୍ରହଣ କରିବା । 

ବେଳେ ବେଳେ ଭାବେ, ମତେ ବଞ୍ଚେଇ ରଖିଛି

ଏହି ଧୀରେ ଧୀରେ ମିଳିବା 

ନଚେତ, ସବୁ କିଛି ମିଳିଗଲେ 

ଆଉ କାହାକୁ ନେଇଁ ସ୍ବପ୍ନ ଦେଖିବା । 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract