Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyajit Swain

Tragedy

5.0  

Satyajit Swain

Tragedy

ବିରହ ବେଦନା

ବିରହ ବେଦନା

1 min
6.8K


*ବିରହ ବେଦନା*


ବିରହ ବେଦନା ବଖାଣିବାପାଇଁ

ଭାଷା ମତେ ମିଳୁ ନାହିଁ

ନିଜ ଏ'ମନର ଦୁଃଖ ଯାତନାକୁ,

ନ ପାରେ କାହାକୁ କହି ||


ମୋ' ଦୁଇ ଆଖିର ସ୍ବପ୍ନ ଯିଏ ଥିଲା

ସିଏ ଆଜି ମଲା ଜହ୍ନ

ସମୟ ରୂପକ ନିର୍ଦ୍ଦୟ ଜହ୍ଲାଦ,

ମିଟାଇଛି ତା'ର ଚିହ୍ନ ||


ଜୀବନ ନାଆ ମୋ' ବହୁଥିଲା ଯହିଁ

ସିଏ ଥିଲା ତାର କୂଳ

ନଦୀରେ ଯାଇଛି ଦିଗହରା ସାଜି,

ପାଉନାହିଁ ଥଳକୂଳ ||


ମନ ବଗିଚାରେ ଶୋଭା ପାଉଥିଲା

ସୁନ୍ଦରୀ ଗୋଲାପ ଭଳି

ରଖିବାକୁ ତା'କୁ ଭଅଁରଠୁ ଦୂରେ,

ସାଜିଯାଇଥିଲି ମାଳୀ ||


ଅଜାଣତେ ମୋର ବଗିଚାରେ ପଶି

କଲା ତା'କୁ କିଏ ଚୋରି?

ସପନରେ ଭରା ଦୁଇ ନୟନରେ,

ଅଶ୍ରୁଧାର ଦେଲା ଭରି ||



ଜୀବନରେ ବାକି ଅଛି ଯେତେ ପଥ

ଚାଲିବାକୁ ରାଜି ଏକା

ଆଉ କେବେ କାହା ପ୍ରେମରେ ନପଡେ଼,

ନମିଳୁ ଏମିତି ଧୋକା ||


*ସତ୍ୟଜିତ ସ୍ୱାଇଁ*

*ଅଡ଼ପୁର,କଟକ*


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy