Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

S Nayak 😊

Abstract Tragedy Others

4.5  

S Nayak 😊

Abstract Tragedy Others

ବିଚ୍ଛୁରିତ ସ୍ତୁପ

ବିଚ୍ଛୁରିତ ସ୍ତୁପ

1 min
600


ସାଗର ତୀର ବେଳା ଭୂମିରେ

ଯେଉଁ ସ୍ତୁପ ମାନ ଗଢି ଥିଲେ

କେତେ କେତେ ପ୍ରେମ ପୀରତି

ଫଗୁ ଦେଇ ଆମ୍ଭେ ତୋଳି ଥିଲେ ।


ଅନାମନା ଦୁଷ୍ଟ ଢେଉର ଆବେଗ

ଭଗ୍ନ ବିଚ୍ଛୁରିତ କରିଦେଇ

ହାସ୍ୟ ହାସ୍ୟ ମୁଖେ ଫେରିଗଲା

ଦେଖ ସାଗର ଗଭୀରେ ଯାଇଁ ।


ଅସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଆମ୍ଭ ରହିଗଲା ସ୍ତୁପ

ଭାବ ପୀରତି ର ନିରପେକ୍ଷ ସ୍ଵପ୍ନ

ଗଢିବି ଯେବେ ଭାବି ମୁଁ ବସିଲି

ପୁନଃ ସେହି ସ୍ତୁପ ମାନ ।


ସାଗର ଅଛି ସେହି ବେଳାଭୂମି ମଧ୍ୟ

ବାଲୁକା ରେଣୁ ସହ ଦୁଷ୍ଟ ଢେଉର ସାନ୍ନିଧ୍ୟ

ଅନୁପସ୍ଥିତ ଯାହା ତୁମର ହିଁ ଥିଲା

ହୃଦୟ କୁ ମୋର ଜର୍ଜରିତ କଲା ।


ଅଜବ ଏ ସମୟ ନା ଅଜବ ଏ ସ୍ଥିତି

ଦିନେ ତୁମେ ଥିଲ ଆଉ ମୁଁ ଥିଲି ଏଠି

ସମୟ ର ବିଡ଼ମ୍ବନା ତ ଦେଖ

ଯାହା ସ୍ମୃତି କୁ ବିଛାଡି ରଖେ ।


ଯେଉଁ ଦିଗେ ଗଲେ ଯେଉଁ ସ୍ଥାନେ ଗଲେ

ତୁମ ଭାବନା ଯେ ମର୍ମାହତ କରେ

କେବେ ଖୁସି ଦିଏ ଭାବନା ତୁମର

କେବେ ପୁଣି ଲୁହ ଭରି ଦିଏ ।


ଅନେକ କଳ୍ପନା ଅନେକ ଯଳ୍ପନା

ସଦା ମନେ ଢେଉ ମାରେ

ଅସରନ୍ତି ତୁମ ଭାବନା ସାଗର

ଆଖି ଲୁହେ ଯାହା ଭରେ ।


ଭଗ୍ନ ଏହି ମୋର ବିଚ୍ଛୁରିତ ମୋର

ସ୍ତୁପ ମୋର ପ୍ରେମ ଭରା ବାଲୁକା ରେଣୁର

ସ୍ତୁପ ମୋର ପ୍ରେମ ବାଲୁକା ରେଣୁର

ସ୍ତୁପ ମୋର ଏହି ବାଲୁକା ରେଣୁର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract