Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukadev Mahanta

Romance Tragedy

4  

Sukadev Mahanta

Romance Tragedy

ବିଚ୍ଛେଦ ଯାତନା

ବିଚ୍ଛେଦ ଯାତନା

1 min
305


ଫଗୁଣ ଆସିଛି   ଅଗଣାକୁ ମୋର

     ବଉଳ ବାସନା ନେଇ

ମୃଦୁ ମଳୟରେ    ଆମ୍ରକୁଞ୍ଜ ବନ

    ବାସ ଦିଏ ଚହଟାଇ |


ଫଗୁଣ ତ ମୋତେ  ଚାହୁଁ ନାହିଁ ଜମା

     ମଳୟ ବି ଛୂଉଁନାହିଁ

ତୁମେ ନାହଁ ମୋର   ପାଶେ ବୋଲି ପ୍ରିୟା 

     ଜମା ଭଲ ଲାଗୁନାହିଁ |   


ଦିନ ଲାଗେ ମୋତେ     ତପ୍ତ ମରୁବାଲି

      ରାତି ଦିଏ କେତେ ଯାତନା

ଦିନ ସରିଯାଏ     ରାତି ପାହିଯାଏ

    ତୁମ ବିନା ଭଲ ଲାଗେନା |


କୋଇଲି କଣ୍ଠର    ପଞ୍ଚମ ତାନ ବି

     ମୋ ମନକୁ ଛୂଇଁ ପାରେନା

ଏକାକିତ୍ୱ ମୋତେ      ଘାଇଲା କରିଛି

     ଦେଉଅଛି କେତେ ଯାତନା |


ନବ ପଲ୍ଲବରେ    ପଲ୍ଲବିତ ହୋଇ 

     ହସେ ବୃକ୍ଷ ଲତା ସକଳ

 ତୁମ ବିରହରେ    ହସି ମୁଁ ପାରୁନି

     ହେଉଛି ଟହଳ ବିକଳ |


ଗୋଟିଏ ମୁହୂର୍ତ୍ତ       ଯୁଗଟିଏ ପରି

     ଲାଗେ ମୋତେ ତୁମ ବିରହରେ

ମନେ ମନେ ଏକା    ବସି ଝୁରୁଅଛି

     ତୁମ ସ୍ମୃତି ଫୁଲ ବଗିଚାରେ|


ତୁମ ମୁଖ ପଦ୍ମ     ଢଳ ଢଳ କରେ

    ମନ ଭାବନା ସରସୀରେ

ଯେତେ ମୁଁ ଆଗାଏ    ଛୂଇଁବା ଆଶାରେ

      ଘୂ୍ଞ୍ଚଇ ସେତେ ସେତେ ଦୂରେ |


 ପାଇବା ଆଶାରେ     ବିରହ ନିଶାରେ

     ମୁଁ ତୁମକୁ ଖୋଜୁଥାଏ ଯେତେ

 ଦେଖା ଦେଇ ପୁଣି   ଲୁଚି ଯାଉଥାଅ

    ସ୍ମୃତି ଉପବନରେ ସେତେ |


ରଙ୍ଗ ହୀନ ଲାଗେ     ରଙ୍ଗୀନ ଅବିର

    ଗନ୍ଧହୀନ ଲାଗଇ ଫୁଲ

ତୁମେ ପାଶେ ନାହଁ  ବୋଲି ପ୍ରାଣେଶ୍ୱରୀ

   ମଣି ମୁକ୍ତାର ନାହିଁ ମୂଲ  |


ରହି ହେଉ ନାହିଁ   ସହି ହେଉନାହିଁ

     ତୁମ ବିରହ ଯାତନାରେ

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ମୋତେ  ଦିଶେ ରଙ୍ଗହୀନ

    ତୁମ ସ୍ମୃତିର ଆକାଶରେ |


ଜହ୍ନର କିରଣ    ଲାଗେ ଫିକା ଫିକା

    ଫିକାଫିକା ଲାଗେ ଜୋଛନା

ତୁମ ବିରହରେ    ତାରା ଲୁଚିଯାଏ

     ରାତି ଦେଇଚାଲେ ଯାତନା |


ଥାଅ ଯେତେ ଦୂରେ    ଫେରିଆସ ପ୍ରିୟା

   ମୋ ପାଶେ ତୁମେ ପୁଣିଥରେ

ଦୂର କରି ମୋର     ବିରହ ବେଦନା

      ଫେରାଅ ମୋ ଖୁସି ପୁଣି ଥରେ |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance