Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sushma Manjari Dash

Romance

3  

Sushma Manjari Dash

Romance

ବିବାହ

ବିବାହ

1 min
226


ବିବାହଟା ନୁହେଁ ପିଲାଖେଳ ଆମ

             ଅଟେ ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ

କନକ ବେଦୀରେ ଧର୍ମ ସାକ୍ଷୀ ରଖି

             ଯୋଡ଼ି ହୁଏ ଦୁଇ ମନ ।

ପରସ୍ପର ମଧ୍ୟେ ରଖି ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ

              ଗଢନ୍ତି ନୂଆଁ ସଂସାର

ବିଶ୍ଵାସ ଭରସା ଅତୁଟ ରଖିଲେ

              ଘର ହୁଏ ସ୍ଵର୍ଗ ପୁର ।

ଦୁହେଁ ଦୁହିଁଙ୍କର ପାଦକୁ ମିଶାଇ

             ଚାଲିଲେ ଜୀବନ ପଥେ       

ଦାମ୍ପତ୍ୟ ଜୀବନ ସୁଖମୟ ହୁଏ                                

ଘରର ଉନ୍ନତି ସାଥେ         

ପତି ପତ୍ନୀଙ୍କର ମଧୁର ସମ୍ପର୍କ

               ଅଟଇ ଅତି ପବିତ୍ର

ସାତ ଜନମର ସାଥୀ ହୋଇ ଦୁୁହେଁ

               କରନ୍ତି ଘର ସଂସାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance