Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Yudhisthir Khamari

Abstract Romance

4  

Yudhisthir Khamari

Abstract Romance

ଭ୍ରମଣ ସଂଧ୍ୟାର

ଭ୍ରମଣ ସଂଧ୍ୟାର

1 min
362


ଭ୍ରମିବାକୁ ସାଥୀ ତୁମରି ସାଥିର

କରିଛି ମୁଁ ଆଶା କେତେ,

ଅସ୍ଥିର ମନ ମୋ ଉଡିବୁଲେ ଆଜି

ମୁକ୍ତ ଗଗନରେ ସତେ ।


ବର୍ଷା ଭିଜା ସଂଧ୍ୟା ନିର୍ମଳ ଆକାଶ

ଖୋଜଇ ପରଷ ତୁମ,

ସୈ।ନ୍ଦର୍ଯେ ବିଭୋର ହୋଇ ଅଛି ମୁହିଁ

ପ୍ରେମାଳାପ ହେବ ଆମ ।


କି ଆନନ୍ଦ ସତେ ସଂଧ୍ୟା ଭ୍ରମଣ ରେ

ପଡୁଛି ବରଷା ଛିଟା,

ପ୍ରେମ ମଧୁ ରଶେ ଭିଜିଯିବା ଆମେ

ଓଠରୁ ଝରିବ ମିଠା ।


ଶୀତଳ ପବନ ଦେହକୁ ଲାଗିଲେ

ଶିହରିବ ତନୁ ମନ,

ତୁମରି ପରଷ ମୋ ଦେହକୁ ପରା

ଅଥୟ କରିବ ଜାଣ ।


ନଦୀତୁଠେ ପୁଣି କଦମ୍ବ ମୂଳରେ

ପ୍ରକୃତିର ଶୋଭା ରାଶି,

ସରାଗେ ତାହାକୁ ଅନୁଭବେ ଯିବ

ପହଞ୍ଚିବ କେବେ ନିଶି ।


ବେଦମ୍ ହେବି ମୁଁ ହସିହସି ତେବେ

ଯେବେ ଥିବ ମୋର ସାଥେ,

ସତେ କି ଥାଆନ୍ତା ଏଇ ଅନୁଭୁତି

ଚାହିଁ ବସିବି ତ ପଥେ ।


ସଂଧ୍ୟା ଭ୍ରମଣ ରେ ମୁକ ଶାଖି ଏଇ

ନଦୀପଠା ବୃକ୍ଷ ମୂଳ,

ଆସି ତ ଏଠିକି ମନେ ପଡିବ ମୋ

ବିତୁ ପଛେ ଯେତେ କାଳ ।


ସଂଧ୍ୟା ଭ୍ରମଣ ରେ ଆସିବ ଏଠିକି

ହୋଇବ ମିଳନ ଆମ,

କହିବନି କିଛି ବାହାନା ସଜାଇ

ଥାଉ ପଛେ ଯେତେ କାମ ।


ଜୀବନ ରାସ୍ତାର ପଥିକ ସଭିଏଁ

ଚାଲୁଥିବା କେତେ ଦିନ,

ସେଇ ଦିନ ସବୁ ନାଟକ ସରିବ

ପିଣ୍ଡୁ ଯିବ ଯେବେ ପ୍ରାଣ ।

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract