Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Papu parida

Drama Romance Others

4.0  

Papu parida

Drama Romance Others

ଭଲ ପାଇବା ନୁହେଁ ତ ଆଉ କଣ

ଭଲ ପାଇବା ନୁହେଁ ତ ଆଉ କଣ

1 min
292


ସଳିତା ଜଳି ଜଳି ପାଉଁଶ ହୋଇଯାଏ

ଏହା ନିଆଁ ପ୍ରତି ତା'ର ଭଲ ପାଇବା ନୁହେଁ ତ ଆଉ କଣ ।


ନଦୀ ସମୁଦ୍ରରେ ମିଶି ନିଜ ଅସ୍ତିତ୍ବ ହରାଏ

ଏହା ସମୁଦ୍ର ପ୍ରତି ତା'ର ଭଲ ପାଇବା ନୁହେଁ ତ ଆଉ କଣ।


ସୂର୍ଯ୍ୟ ବି ମେଘ ପଛରେ ନିଜ ରୋଦ୍ରତାକୁ ଲୁଚେଇ ଦିଅନ୍ତି

ଏହା ମେଘ ପ୍ରତି ତା'ର ଭଲ ପାଇବା ନୁହେଁ ତ ଆଉ କଣ ।


ଫୁଲ ବି ଭଅଁର ଆଗରେ ନିଜ ମାଧୁର୍ଯ୍ୟକୁ ବାଢ଼ି ଦିଏ

ଏହା ଭଅଁର ପ୍ରତି ତା'ର ଭଲ ପାଇବା ନୁହେଁ ତ ଆଉ କଣ ।


ପଦ୍ମ ମଧ୍ୟ ପଙ୍କରେ ଫୁଟି ତାକୁ ଲୋକାଭିମୁଖୀ କରିଦିଏ

ଏହା ପଙ୍କ ପ୍ରତି ତା'ର ଭଲ ପାଇବା ନୁହେଁ ତ ଆଉ କଣ ।


ଚନ୍ଦନ ଗଛ ବି ତା ଶରୀର ମଧ୍ୟରେ ବିଷଧର ଙ୍କୁ ଜାଗା ଦିଏ

ଏହା ବିଷଧର ପ୍ରତି ତା'ର ଭଲ ପାଇବା ନୁହେଁ ତ ଆଉ କଣ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama