Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଭକ୍ତ ଓ ଭଗବାନ

ଭକ୍ତ ଓ ଭଗବାନ

1 min
264



ଭକ୍ତ ଭଗବାନ ମଧୁର ସମ୍ପର୍କ 

   ଅଭିନ୍ନ ଅଟନ୍ତି ସିଏ 

ପ୍ରଭୁ ବିନା ଭକ୍ତ ଜୀବନ ଅଧୁରା

   ନା ଅସ୍ତିତ୍ବ ରହି ଥାଏ ।


ଭକତଟି ଅଟେ ତା ଜୀବ ଜୀବନ

   ପ୍ରଭୁ ତା ପରାଣ ହୁଏ

ଭକତ ଉଦ୍ଧାର ପାଇଁ ଭଗବାନ 

   ଧରେ ଅବତାର ନିଏ ।


ଭକତର ଦୁଃଖ ପାରେନାହିଁ ସହି

   ଭକତ ବତ୍ସଳ ସିଏ

ଭକତକୁ ଯଦି ଆଘାତ ଲାଗଇ

   ଲହୁ ତାର ଝରି ଯାଏ ।


ସହି ପାରେ ନାହିଁ ଭକ୍ତ ଅପମାନ 

   ଭକ୍ତ ଆଖି ଲୁହ ସିଏ

ଭକତର ମାନ ରଖିବାର ପାଇଁ 

   ନିଜେ ପ୍ରତିଶୋଧ ନିଏ ।


ରକ୍ଷା କରୁଥାଏ ଭକ୍ତର ସମ୍ମାନ

    ଛାଇ ପରି ରହି ସିଏ

ଭକ୍ତ ପାଇଁ ଶଙ୍ଖ ଚକ୍ର ଗଦା ପଦ୍ମ 

   ହସ୍ତେ ସିଏ ଧରି ଥାଏ ।


ଭକତର କଷ୍ଟ ଦେଖି ପାରେ ନାହିଁ 

   ଭକ୍ତ ପାଖେ ଚାଲି ଯାଏ

ବନ୍ଧୁ ମହାନ୍ତିର ଭୋଗଥାଳି କଥା

   ମନେ ପକେଇ ସେ ଦିଏ ।


ଦାସିଆ ବାଉରୀ ନଡିଆକୁ ନେବା

    ସେଇ କଥା କହୁଥାଏ 

ଭକ୍ତ ସାଲବେଗ ଶୁଣି ଆର୍ତ୍ତ ଡାକ

   ରଥ ତା ଅଟକି ଯାଏ ।


ବଳରାମ ଦାସ ଅପମାନ ସହି

   ପାରିଲାନି ପରା ସିଏ

ନନ୍ଦିଘୋଷ ରଥ ଛାଡି ବାଲି ରଥେ

   ବିଜେ କରିଥିଲା ସିଏ ।


ମୃଗୁଣୀ ରଖିଲା ଗଜ ଉଦ୍ଧାରିଲା

    ଅଜାମିଳ ମୁକ୍ତି ପାଏ

ପ୍ରହ୍ଲାଦ ରଖିଲା ଧ୍ରୁବ ନିସ୍ତାରିଲା

   କୁବୁଜା ସୁନ୍ଦରୀ ହୁଏ ।


ଭଗବାନ ପାଇଁ ଭକ୍ତ ଟାଣ ରହେ

    ଭକ୍ତ ଭଲ ପାଉଥାଏ 

ଭକତର ପାଇଁ ଆଖି ନିଦ ହଜି ଯାଏ

     ଭକ୍ତ ପାଖେ ଥାଏ ସିଏ ।


ଭକତକୁ କେତେ ଭଲ ପାଅ ତୁମେ

    ଏ କଥା ନ ଜାଣେ କିଏ

ସବୁଠୁ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ ଅନୁଭବୀ ସାକ୍ଷୀ

    ମୋ ପରି ପାପୀଟି ହୁଏ ।


ରକ୍ଷା କରୁଅଛ ଆଶିଷ ଦେଇଛ

    କଷ୍ଟ ମୋ ଦୂରେଇ ଯାଏ

କୋଳେଇ ନେଇଛ ସାଥିରେ ରହିଛ

   ତୁମକୁ ମୁଁ ଭଲ ପାଏ ।


ଯେତେ ଦୂରେ ପାଦ ରହି ଥାଉ ମୋର

    ମନ ତୋ ପାଖକୁ ଧାଏଁ 

ଶରଣେ ତୋହର ଆଶ୍ରୟ ନେଇଣ

   ପ୍ରଣିପାତ କରୁଥାଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract