Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjya Tripathy

Abstract

4  

Sanjya Tripathy

Abstract

ଭାବନା

ଭାବନା

1 min
379



ତୁମେ ଯଦି ମୋତେ ସମାଲୋଚନା କର

ଏହା ତୁମକ ବାକ୍ ସ୍ଵାଧୀନତା

ଯଦି ମୁଁ ତୁମକୁ ସମାଲୋଚନା କରେ

ଏହା ମୋର ଅସହିଷ୍ଣୁତା ।

ତୁମେ ଯଦି ମୋର ବିଚାର କର

ତୁମେ ବୃଦ୍ଧିପ୍ରାପ୍ତ

ଯଦି ମୁଁ ତୁମର ବିଚାର କରେ

ମୁ ପଧାତୀ ।

ତୁମେ ଯଦି ମୋର ବିଶ୍ୱାସକୁ ପ୍ରଶ୍ନ କର

ତାହେଲେ ତୁମେ ଧର୍ମ-ନିରପେକ୍ଷ

ଯଦି ମୁଁ ତୁମ ବିଶ୍ୱାସକୁ ପ୍ରଶ୍ନ କରେ

ତା ହେଲେ ମୁଁ ସାଂପ୍ରଦାୟିକ ।

ତୁମେ ଯଦି ନିଜକୁ ରକ୍ଷା କର

ତୁମେ ଜଣେ ପୀଢିତ

ଯଦି ମୁଁ ନିଜକୁ ରକ୍ଷା କରେ

ତା ହେଲେ ମୁଁ ହିଂସୁକ ।

ତୁମେ ଯଦି ତୁମର ଭାବନାକୁ ଲେଖି

ଏହା ବୈପ୍ଳବିକ

ମୁଁ ଯଦି ମୋର ଭାବନାକୁ ଲେଖି

ଏହା ଷଡଯନ୍ତ୍ର ।

ତୁମେ ଯଦି ମାଢିଚାଲ

ଏହା ଏକ ପ୍ରତିବାଦ

ମୁଁ ଯଦି ମାଡିବାରେ

ଏହା ଏକ ହିଂସ୍ରଗୋଷ୍ଠୀ

ତୁମେ ଯଦି ଅଭିଯୋଗଟିଏ ଦାଖଲ କର

ତୁମେ ଆଇନ୍ ଅନୁଯାୟୀ ଚାଲୁଅଛ

ମୁଁ ଅଭିଯୋଗଟିଏ ଦାଖଲ କଲେ

ମୁଁ ଆଇନର ଅପବ୍ୟବହାର କରୁଅଛି ।

ବର୍ତମାନ ଜଣେ ଚିହ୍ନଟ କରୁ

ମୁଁ କିଏ ଓ ତୁମେ କିଏ |


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract