Sanjya Tripathy

Classics

3  

Sanjya Tripathy

Classics

ପହିଲି ବର୍ଷାର ପୁଲକ

ପହିଲି ବର୍ଷାର ପୁଲକ

1 min
18



ବର୍ଷର ପ୍ରଥମ ବର୍ଷାରେ ରିମ୍ ଝିମ୍ ଙ୍ଗୁଳନ ଓ ଗୂଳରଣ ଚପଳା, ଚଳଚଂଚଳା ବନ୍ୟା ମୟୂରୀର ନୃତ୍ୟ ପୁଲକି ଜନତା- ହର୍ଷିତ ବନ୍ୟପ୍ରାଣୀଗଣ ନିଦାଘ ଖରାରେ ବିରାମ ଚିହ୍ନ ଏ ବର୍ଷାକୁ ଭିଜି ଭିଳି ଉପଭୋଗ କରିହୁଏ ଝର୍କୀ ଏ ପାଖରେ ଠିଆ ହୋଇ ବର୍ଷାପାତ ଦେଖିବାର ସମୟ ନୁହେଁ ଏଟା ଆଷାଢର ଆସାବରୀ ଆଜି ଗାଉଛି ହର୍ଷେ(ଲ୍ଲାସର ଗୀତ ଙଦ୍ରାଳସୀ ମଦାଳସୀ ପ୍ରିୟାର ଆକାଂକ୍ଷିତ ଆମଂତ୍ରଣରେ ।।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics