Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajashree Acharya

Abstract Romance

5.0  

Rajashree Acharya

Abstract Romance

ବେଦନା ଶେଫାଳି ର

ବେଦନା ଶେଫାଳି ର

1 min
282


ରାତିର ଜନ୍ମ ମୋର, ଜହ୍ନ କୁ ମୁଁ ବାନ୍ଧବୀ କରିଥିଲି

ସୁର୍ଯ୍ୟ କେମିତିକା , ମୋତେ ଜଣା ନାହିଁ

କେବେ ଦେଖିନାହିଁ ସ୍ୱପ୍ନ ର ମଣିଷ କୁ

କହନ୍ତି ମୁଁ କୁଆଡେ ରାତିର ରାଣୀ,କହୁଛି 

ବିସ୍ଥାରି ଶୁଣ ମୋ କାହାଣୀ


କଳଙ୍କ ଧରି ବି ରାତିର ରାଣୀ

ଆଖିର ଲୁହ ହୋଇ ଖସି ପଡେ ତଳେ

ଜହ୍ନ ଜାଣେ ମୋ ଆଭାସ

ଦିନ ର ଆଲୁଅ ମୋ ପାଇଁ ଅଗ୍ନି ସମାନ

ଜାଳି ଦିଏ ମୋ ଆଶା, ପୋଡିଦିଏ ମୋ ସ୍ୱପ୍ନ

ଢ଼ଳିଯାଏ ମୋ ଆଖି ର କିରଣ


 ବରି ଥିଲି ରେ ମୁଁ ତୋତେ, ସାଥି ରେ ଦିନ

ହେଲେ ଦିନ ତୁ ତ ନେଇଗଲୁ ମୋ ଜୀବନ

ମୋ ବେସୁରା ରାଗିଣୀ ର ସପ୍ତସ୍ୱର ସଂଯୋଜନା ଯେମିତି ଅସମ୍ଭବ , 

ପ୍ରେମ କରିଥିଲି ଦିବସ କୁ

ରାତିର ରାଣୀ ମୁଁ ରାତି ହିଁ ମୋ ବିଭବ


ରାତି ମୋତେ ପ୍ରେମ କରେ ଓ ମୁଁ ରାତି କୁ ଘୃଣା

ଦିନ କୁ ଯେତେ ଭଲ ପାଏ ସେତେ ଦିଏ ମୋତେ ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଏ ତ୍ରିକୋଣିଆ ପ୍ରେମ ରେ କିଏ ଅବା ଖୁସି ହେଇପାରିବ

ଦିନ କୁ କେତେ କଥା କହିବାର ଅଛି 

ତାହା କହିଲେ ଏବେ ପୋଥି ହୋଇଯିବ


ମୋର ଏବେ ବିଦାୟ ର ବେଳ ହେଲାଣି

ମୁଁ ଝରି ପଡିବି , କାଳ ର କଳା କାଳୀମା ମୋତେ 

ଝରେଇ ଦେବ , କରିଦେବ ବୃନ୍ତଚ୍ୟୁତ

ମୋ ପ୍ରାର୍ଥନା ମୋ ପିତା ଙ୍କୁ ନେଇ ଜଣେଇ ଦେବ

ନହେଲେ ରାତିର କଳଙ୍କ ଓ ଦିନ ର ଉତ୍ତାପ ମୋ

ମୋ ଧଳା ଶରୀରରେ ବିସ୍ଫୋଟ ସୃଷ୍ଟି କରିବ



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract