Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

S Nayak 😊

Abstract Classics Inspirational

4  

S Nayak 😊

Abstract Classics Inspirational

ବୈଦେହୀ ବାରତା

ବୈଦେହୀ ବାରତା

1 min
356



ବିଷଣ୍ଣ ବଦନେ '           ପ୍ରଦୋଷ ପ୍ରାଙ୍ଗଣେ '

           ସନ୍ତାପ ନୟନେ' ଚାହିଁ ;

ମାତା ମହୀୟସୀ '        ଜନକ ନନ୍ଦିନୀ '

         ବିଜନେ ରାମଙ୍କୁ ଧ୍ୟାୟୀ ।


ପରମାରାଧ୍ୟ ହେ '          ମୋର ପ୍ରାଣ ସାଇଁ '

         ପ୍ରୀତି ପୂର୍ଣ୍ଣ ପୂର୍ଣ୍ଣ ' ଯହିଁ ;

ମାନସେ ବନ୍ଧା ମୋ '       ମଞ୍ଜୁଳ ଅତୀତ '

         ପ୍ରେମ ସରେ ଡୁବେ' ମୁହିଁ ।


ପରାଣ ପୂର୍ଣ୍ଣତା '          ପୂରୁବେ ଉତ୍ସର୍ଗି '

          ଭୁବନେ ବିଦିତ ' ଏହି ;

କାଳ ବଳେ ଆମ୍ଭ '        ବିଚ୍ଛେଦ ବିଚାର '

           ନୀୟତି ର ଖେଳ' ଏହି ।


ଅବିରତ ଚକ୍ଷୁ '            ଚାହାଣି ନିର୍ମମ '

         ବିଶାଳ ବ୍ୟୋମ କୁ' ଦେଖି ;

ଅମ୍ବୁଦ ଅମ୍ବରେ '            କ୍ଷିପ୍ର ଯାଅ ଚଳ '

         ପତି ଙ୍କୁ ଦୂରେ ଯେ ଦେଖି ।


ଅଭିନବ ଆମ୍ଭ '              ବିଚ୍ଛେଦ ଅନୁଭ '

         କ୍ଲେଶ ଭରା ଯେତେ ' ବାଣୀ ;

ଶୁଣାଇବ ମୋର '         କ୍ଲେଶ ଯୁକ୍ତ ବାଣୀ '

           ଦୁଃଖିନୀ ବାରତା ' ମଣି ।


କର୍ଣ୍ଣେ ଶୁଣାଇବ '            ବିହୁନେ ମୂର୍ଚ୍ଛିତ '

           ବିଯୋଗ ରେ ତାଙ୍କ ' ମୁହିଁ ;

କୁଶଳେ ରହିବେ '            ମଙ୍ଗଳେ ରହିବେ '

           ମୋର ନାଥ ପ୍ରାଣ ସାଇଁ ।


ଫେରିବ ଆସନ୍ତେ '         ଶୁଣାଇବ ମୋତେ '

            ପ୍ରଭୁ ଙ୍କ ଉଚ୍ଛ୍ୱାସ ' ରବି ;

ଦର୍ପ ଭରେ କିମ୍ବା '           କେହ୍ନେ ରହିଛନ୍ତି '

             ସଂଭ୍ରମ ପୁରୁଷ ' ଛବି ।


ସଜଳେ ଭାସେ ମୁଁ '           ଲୋତକ ଝରାଇ '

           ବକ୍ଷେ ଯେତେ କୋହ ' ନେଇ ;

ନିର୍ବାକ ଅଧରେ '               ବ୍ରଜ ସାଧନା ରେ '

            ସଞ୍ଚାରିତ ପ୍ରେମ ' ବହି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract