Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Tragedy Inspirational Others

4  

Jayashree Maharana

Tragedy Inspirational Others

ବାତ୍ୟା

ବାତ୍ୟା

1 min
228


କିଛି କ୍ଷଣେ ରଚି ତାଣ୍ଡବର ଲୀଳା

ଚାଲିଗଲା ବାତ୍ୟା ୟାଶ୍

ଛାପ ଛାଡିଦେଲା ଓଡିଶା ବକ୍ଷରେ

କରିଦେଇ ସୁଖ ନାଶ ।


କେତେ ଯେ ଟଳିଛି ଦ୍ରୁମ ମହାଦ୍ରୁମ

ଭାଙ୍ଗିଅଛି ଘରଦ୍ୱାର

କି ବିଭତ୍ସ ଦୃଶ୍ୟ ଘଟାଇଛି ୟାଶ୍

ଆକଳନ କରି ପାର ।


ବାତ୍ୟାର ପ୍ରକୋପ ବରଷା ଆଣିଛି

ବନ୍ୟାକୁ ସ୍ୱାଗତ କରି

ପାଣିଘେର ମଧ୍ୟେ ଯୁଝୁଛି ମଣିଷ

ବଞ୍ଚିବାର ମୋହ ଭରି ।


କେତେ ଯେ ନୀରିହ ଆଖିରେ ଲୋତକ

ପେଟରେ ଭୋକର ଜ୍ୱାଳା

ଅସହାୟ ମାତା ପିତା ହୃଦେ ବ୍ୟଥା

ପ୍ରଭୁଙ୍କ ବିଚିତ୍ର ଲୀଳା ।


ରକତ ଖଟାଇ ଗଢିଥିବା ବାସ

ନଷ୍ଟ ହୋଇଯିବା ପରେ

ଖୋଲା ଆକାଶର ତଳେ କେ ଖୋଜୁଛି

ଆଶ୍ରାଟିଏ ଜୀବନରେ ।


ଜୀବନ ସାହାରା ଜୀବିକା କାହାର

ପଡ଼ିଅଛି ବିପଦରେ

ମାଟି ସାଥେ ମାଟି ହୋଇଛି ଫସଲ

ବାଧା ସାଜି ସପନରେ ।


ସମୟ ଅଟକି ଯିବ ନାହିଁ କେବେ

ଗତିଶୀଳ ଅବିରତ

ଦୁଃଖ ଦୁର୍ଦ୍ଦିନରେ ଅଟକି ନାହିଁ ତ

ଜୀବନର ଚଲାପଥ ।


ଏମିତି ଅନେକ ବାତ୍ୟା ଫେରିଲାଣି

ଆସିଯିବ ଭବିଷ୍ୟରେ

ଛାଡିଦେଇଯିବ ଦୁଃସମୟ ସ୍ମୃତି

ଆମ ମନ ହୃଦୟରେ ।


ଭାଙ୍ଗିଥିବା ଅଣ୍ଟା ସଳଖି ଚାଲିବା

ଦେଖିବା ସୁନେଲି ସ୍ୱପ୍ନ

ରହିଯିବ ବକ୍ଷେ କାଳ କାଳ ପାଇଁ

ବାତ୍ୟା ୟାଶ୍ ପଦଚିହ୍ନ ।


ଧୈର୍ଯ୍ୟ ଅସରନ୍ତି ବାହୁରେ ଶକତି

ଜୀବନେ କରିବା ଠୁଳ

ବାତ୍ୟା ପରି କେତେ ବିପର୍ଯ୍ୟୟ ନିଶ୍ଚେ

ହେବ ଦିନେ ଯେ ଦୁର୍ବଳ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy