Prafulla Kumar Tripathy

Tragedy

3  

Prafulla Kumar Tripathy

Tragedy

ଅତିତ

ଅତିତ

1 min
301


ଅତିତକୁ ଚାହିଁ ମୁଁ

କବିତା ଲେଖୁୁଛି ଆଜି

ବିରହ ଜ୍ବାଳାରେ ମୁଁ

ଯନ୍ତଣାରେ ଛଟପଟ।

ଅତିତକୁ ମୁଁ ଭୁଲିପାରୁନିି

ଭୁଲିନି ତା ଛବିକୁ ଥରେ।

ଲିଭିଯାଏ ଚିିହ୍ନ ଅଲିଭା ଯାଗାରୁ

ଜୀବନଟା ଛଟପଟ ହୋଇଯାଏ

କହିଯାଏ ବିଗତ ଦିନର ସ୍ମୃତି 

ଚିହ୍ନା ଚିହ୍ନା କେତେ ସ୍ଥତି।

ଏକ ନିର୍ଜନ କୋଠରି ଭିତରେ

ବିଗତ ଦିନର କଥା ମନେପଡେ।

ବିରଜନ କେବଳ ସାଥିରେ 

ଜୀବନଟା ଏକ ଚକ

ଗଡିଯିବ ବଡଦାଣ୍ତରେ

ଅତିତକୁ ପଛ କରି।

ବର୍ତମାନଟା ଅମାନିଆ

ପଛକୁ ଫେରିବାର ସମୟ ନାହିିଁ।

ସବୁ ଛାଡିଯିିବା ଅତିତକୁ

ସମୟ ଆମକୁ ଛାଡିବନି

ଦଗଧ ଦହନ ପିିଣ୍ତ

ଖେଳିବ ସ୍ବର୍ଗ ଦ୍ବାରରେ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy