Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jambeswar Dalai

Abstract Tragedy

4  

Jambeswar Dalai

Abstract Tragedy

ଅଶାନ୍ତ ଅବ୍ୟକ୍ତ ବ୍ୟଥା

ଅଶାନ୍ତ ଅବ୍ୟକ୍ତ ବ୍ୟଥା

1 min
350



ଅଜା ବାପାଠାରୁ

ଶୁଣୁଥିଲୁ ଦିନେ

        ଆସଇ ବାଡ଼ି ବସନ୍ତ

ଗାଆଁଠୁ ସହର

ମାଡି ଚାଲେ ସିଏ

        ଜୀବନ କରଇ ଅନ୍ତ ।


ଅଦୃଶ୍ୟ ଭୁତାଣୁ

କୋକୁଆ ଭୟ ଯେ

        ଥରାଇ ଦେଉଛି ଛାତି

କାଳର କରାଳ

ବିକଟାଳ ରୂପ

       ସଞ୍ଚାରିତ ମନେ ଭୀତି । 


କହି ହେଉନାହିଁ

ସହି ହେଉନାହିଁ

        ଆଜିର ଦୁନିଆ କଥା

ବାପ ଥାଇ ପୁଅ

ଜୁଇରେ ଶୋଉଛି 

        ଅଶାନ୍ତ ଅବ୍ୟକ୍ତ ବ୍ୟଥା ।


ନବ ବଧୂ ପାଦେ

ଅଳତା ନଲିଭୁ

       ସ୍ବାମୀର ଜଳୁଛି ଚିତା

ନିଷ୍ପାପ ଶିଶୁର

ଆକୁଳ କ୍ରନ୍ଦନ

       ହରାଇ ତା' ମାତାପିତା । 


ଛୁଅଁନା ଛୁଅଁନା

ସବୁଠି ଶୁଭୁଛି

        ଘରକୁ ଆସୁନି ବନ୍ଧୁ

ସାହି ପଡିଶାରେ

ଗହଳି ଲାଗୁନି

       ଦୁଆର କିଳିକି କାନ୍ଦୁ । 


ଶବ ପାଇଁ ଏଠି

ଚାରି କାନ୍ଧ ନାହିଁ

        ବନ୍ଧୁ ବାନ୍ଧବକୁ ମନା

ନାହିଁ ହରିନାମ 

ରାମନାମ ଡାକ

        ଜୁଇ ପାଉଁଶ ବି ମନା । 


ମୁଖାଗ୍ନି ଦେଉନି

ପରିଜନ ଏଠି

      ବନ୍ଧା ଯେ ମାନବିକତା

ଦେଖି ହତବାକ୍

ସଭିଏଁ ହୁଅନ୍ତି

     ନୁଆଁଇ ଦିଅନ୍ତି ମଥା । 


ପ୍ରାଣୀ ମଧ୍ୟ ଶ୍ରେଷ୍ଠ

ମାନବ ଜୀବନ

     ପଡିଛି ବିପଦେ ଆଜି

ଜ୍ଞାନ ବିଜ୍ଞାନ ବି

ହାର ମାନିଅଛି

      ଉପାୟ ପାଉନି ଖୋଜି । 


ତ୍ରାହି ତ୍ରାହି ବୋଲି

ସଭିଏଁ ଡାକନ୍ତି

       ରଖ ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥ

ତୁମେ ନ ଚାହିଁଲେ

ଏ ଜଗତେ ପ୍ରଭୁ

       ଟଳିବ ନାହିଁ ବିପଦ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract