Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyadarsini Das.

Tragedy

3  

Priyadarsini Das.

Tragedy

ଅଫେରା ବାଳୁତ

ଅଫେରା ବାଳୁତ

1 min
287



ଆଜି ମନ ହୁଏ 

  ତୋତେ ଦେଖିବାକୁ ,,

ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ତୋତେ ଛୁଇଁବାକୁ ।

ହେଲେ ଏ ହାତ ପାଏନା

 ବଢେଇଥିବା ହାତ ଟି ଫାଙ୍କା  

    ହୋଇ ଫେରିଆସେ 

ମୁଠାଏ ବିଫଳତା ନେଇ ।


ତଥାପି ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ଦେଖିବାକୁ 

ତୋର ସେହି ନିଷ୍ପାପ ଚେହେରା କୁ ।

ସତରେ 

ତୁ କେତେ ନିରୀହ ।

କେତେ କୋମଳ ତୋର ମନ ।


ତୋ ପରି କଣ ଏଇଠି ଆଉ କେହି ନାହିଁ ।

ଯାହାକୁ ଦେଖି ମନରେ ଆସିବ ହସ ।


ଆଜି ଖେଳିବାକୁ ମନ ହୁଏ 

ତୁ ଖେଳୁଥିବା ସେଇ 

ମିଛିମିଛିକା ରାନ୍ଧୁଣିଆର ଖେଳ ।

ମିଛିମିଛିକା କଣ୍ଢେଇ ବାହାଘର ।


ହେଲେ ତୋର ସେହି ମିଛରେ ଭରିଥିଲା ଅମାପ ଖୁସି ।

ନା ଥିଲା କିଛି ପାଇବାର ଆଶା 

ନା ହରାଇବାର ଦୁଃଖ ।


ଥିଲା କେବଳ ଅତି ସୁନ୍ଦର ମନ ।

ଯାହାକୁ ନା ଛୁଇଁଥିଲା ପାପ ,

ନା ସେ ଜାଣିଥିଲା 

ପୁଣ୍ୟ ର ମିଛ ମାୟାଜାଲ ।


କେବଳ ଥିଲା ଖୁସି ।


ଆଜି ଖୋଜୁଛି ସେଇ ସମୟ ,

ସେଇ ମୁହୁର୍ତ୍ତ 

ଯେଉଁଠି ନିଜକୁ ହଜେଇ 

ମୁଁ ପାଇବି ଅପୂର୍ବ ଆନନ୍ଦ ।


ଜାଣିଛି ତୁ ଅଫେରା ,

ତଥାପି ମନ ଚାହେଁ 

ସମୟର ବିପରୀତ ଦିଗରେ ବହିଯାଇ

କୋଳେଇ ଆଣିବାକୁ ତୋତେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy