Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kshitish Jena

Abstract Horror Action

4  

Kshitish Jena

Abstract Horror Action

ଅନ୍ଧାର ରାସ୍ତା

ଅନ୍ଧାର ରାସ୍ତା

1 min
252



ଜନହୀନ ପ୍ରାୟ ଅନ୍ଧାର ରାସ୍ତାରେ

ଏକଲା ପଥିକଟିଏ

ଗାଡ଼ି,ସାଇକେଲ୍ ବିହ୍ୟୁନେ ଏକାକୀ

ଅନ୍ଧାରରେ ଚାଲୁଥାଏ ।


ଜନ ବସତିଠୁ ପ୍ରାୟ କିଛି ଦୂରେ

ଅନ୍ଧାର ରାସ୍ତା ଥିବାରୁ

ସଡ଼କ ବିଜୁଳି ଆଲୁଅ ନଥାଏ

ସେଥିଲାଗି ଆମେ ଡରୁ ।


ଟର୍ଚ୍ଚ ଆଲୋକ ଥିଲେବି ପାଖରେ

ସାପ ବେଙ୍ଗ ଭୟ ଥାଏ

ପବନରେ ଗଛ ଖଡ଼କିନା ହେଲେ

ଦେହ ହାତ ଥରି ଯାଏ ।


ପଥିକଟି ପରା ପଛକୁ ଅନାଏ

ଆସନ୍ତାକି ପଛେ କେହି

ସାଙ୍ଗ ପଥିକଟେ ମିଳନ୍ତା ତା'ସାଥେ

ଯାଆନ୍ତି ମୁଁ ସାଥୀ ହୋଇ ।


ହେଲେ କ'ଣ ହେବ ଅନ୍ଧାର ରାସ୍ତାରେ

କାହାର ବି ଦେଖା ନାହିଁ

ରାସ୍ତା କଡ଼ ଗାଁ ଶ୍ମଶାନକୁ ଦେଖି

ଟିକେ ଛନକା ଲାଗଇ ।


ଅନ୍ୟ ଗାଁ ନଈ ନିଜ ଗାଁ ମଶାଣି

ନିଶ୍ଚିନ୍ତ ଲାଗଇ ଭୟ

ତଥାପି ପଥିକ ଚାଲେ ସାହସରେ 

ପ୍ରଭୁ ଠାରେ ରଖି ଲୟ ।


ଅନ୍ଧାର ରାସ୍ତାରେ ମନ ବେଗ ସହ

ଗୋଡ ବେଗ ବଢିଥାଏ

କେତେବେଳେ ରାସ୍ତା ସରିବ ପଥିକ

ମନେ ମନେ ଭାବୁଥାଏ ।


ଏତିକି ବେଳରେ ଦିଶଇ ଝାପସା୍

ଗାଁ ଆଲୋକର ଜ୍ୟୋତି

ଖୁସି ହୋଇଯାଏ ଚଞ୍ଚଳ ପଥିକ

ଦେହେ ପଶେ ତା'ର ଶକ୍ତି ।


ଭୂତ ପ୍ରେତ ଭୟ ମନର ଭାବନା

ଭାବି ଏହା ଡର ନାହିଁ

ଅନ୍ଧାର ରାସ୍ତାରେ ଚୋର ଭୟ ଥାଏ

ଏକୁଟିଆ ଯାଅ ନାହିଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract